معاون جذب ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور:
معاون جذب و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه قزوین از استان‌های پیشرو در بازسازی عتبات عالیات است، گفت: اقدامات مطلوبی در بازسازی بارگاه طفلان مسلم از سوی مسؤولان استان قزوین انجام شده که قابل تقدیر است.
کد خبر: ۳۶۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 18 January 2017
به گزاریش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، یوسف افضلی در دومین گردهمایی منطقه‌ای معاونت‌ها و هماهنگی مشارکت‌های مردمی که صبح امروز با حضور رؤسای ستاد عتبات عالیات 10 استان کشور در سالن جلسات باغستان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه قزوین از استان‌های پیشرو در بازسازی عتبات عالیات است، اظهار داشت: اقدامات مطلوبی در بازسازی بارگاه طفلان مسلم از سوی مسؤولان استان قزوین انجام شده که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم قزوین در بازسازی عتبات عالیات در شهر مصیب عراق بسیار تأثیرگذار بود، افزود: برنامه‌ریزی دقیق فرهنگی باید برای امور عتبات عالیات داشته باشیم و سعی کنیم مشارکت مردم در نحوه ارائه خدمات بیشتر به عتبات عالیات بیش از سال‌های گذشته باشد.

معاون جذب و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: در بازسازی ستاد عتبات عالیات جذب مشارکت‌های مردمی و نذر فرهنگی یکی از مسائلی است که می‌تواند در این مهم نقش بسزایی را ایفا کند و رسانه‌ها هم می‌توانند با اطلاع‌رسانی نقش مهمی را در این زمینه ایفا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار