طی پیامی صورت گرفت
امام جمعه شهر آبیک و دلسوزان محیط زیست شهرستان آبیک طی پیامی، اعتراض خود را نسبت به تخریب محیط زیست و سوء استفاده از اراضی ضلع جنوبی پیغمبر کوه اعلام کردند.
کد خبر: ۳۶۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 21 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، در پیام امام جامعه شهر آبیک و دوستداران طبیعت و دلسوزان محیط زیست آمده است: طبق گزارش‌ها، مستندات و مطالبه مردمی از اینجانب به عنوان امام جمعه شهر آبیک عده‌ای اقدام به تخریب محیط زیست و تغییرات وسیع با عنوان راه‎اندازی معدن به وسعت ۱۸۱ هکتار در اراضی شمال شهر آبیک و ضلع جنوبی پیغمبر کوه کرده‌اند.

برخی با رانت‌خواری و ویژه‎‌خواری قصد از بین بردن منابع طبیعی را دارند تا باز در آبیک شاهد سوءاستفاده مالی عده‌ای دیگر باشیم.

در ادامه پیام آمده است: شهر محروم آبیک که به نوعی محصور شده در بین گاوداری‌ها و غیره است و تنها تفرجگاه و طبیعت این شهر در دامنه‌های پیغمبرکوه و شمال این شهر واقع شده چرا باید با دست‌اندازی عده‌ای با عنوان ظاهری، استخراج معدن و در واقع تخریب محیط زیست از اندک منابع طبیعی خود محروم شده و امکانات رفاهی طبیعی خود را از دست بدهد.

در ادامه پیام اضافه شده است: انتظار اینجانب به عنوان امام جمعه این شهر و جمعی از دلسوزان و دوستداران محیط زیست، از نهادهایی همچون اداره (حفاظت محیط زیست)، (صنعت و معدن و تجارت) و (منابع طبیعی) این است که نسبت به این ماجرا ورود کرده و تکلیف را برای عموم مشخص کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار