با حضور مسؤولان
اتاق فکر محیط زیست استان قزوین با حضور مدیران کل دوره های قبل تشکیل شد
کد خبر: ۳۶۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 24 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیاوش شمسی‌پور در نشست هم اندیشی و بررسی مسائل محیط زیست استان قزوین با حضور مدیران این اداره کل از ابتدای تاسیس اظهار داشت :مستند سازی تجربیات و انتقال مهارت‌های مدیران گذشته می تواند موجب غنی تر شدن دانش و مهارت مجموعه دست اندرکاران فعال در عرصه محیط زیست شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین افزود: نباید اجازه داد نیروی انسانی با سالها تجربه در عرصه‌های مدیریتی به فراموشی سپرده شود بر این اساس ما در اداره کل محیط زیست استان قزوین جهت انتقال این تجربیات و بررسی مسائل محیط زیست استان قزوین همچون بحث آلودگی هوا و تالاب ها از مدیران کل در دوره‌های مختلف دعوت کردیم تا از این گنجینه بزرگ به نحو احسنت استفاده کنیم .

وی افزود باید به آیندگان پیام دهیم که قدردان زحمات آنها باشند و این اولین گام است و سعی خواهد شد کارگروه هایی برای استفاده از این تجربیات با سازوکارهایی تعریف شود .

سیاوش شمسی پورگفت : کشور ما دارای مزیتهایی از جمله نیروی انسانی مطلوب است باید به مدیران و کارکنان با تجربه محیط زیست که بازنشسته شده اند و یا اکنون در سنگرهای دیگری مشغول خدمت رسانی هستند ونقش تعیین کننده درمجموعه عرصه محیط زیست استان و کشور داشته اند توجه شود و مورد حمایت قرار گیرند.

مدیران این عرصه ظرفیت بالقوه ای هستند که محیط زیست نتوانسته به خوبی ازآن‌ها استفاده کند این در حالیست که در کشورهای دیگر برای استفاده از تجربیات مدیران و کارکنان با تجربه به عنوان اتاق فکر در حوزه های مختلف استفاده می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مدیران سالهای قبل محیط زیست می توانند به نوعی تضمین کننده موفقیت در این مجموعه بزرگ باشند و ما در مجموعه محیط زیست استان قزوین سعی داریم با همکاری سازمان محیط زیست و ارائه پیشنهاد و تعریف سازو کارهای اجرایی ازاین پتانسیل بهره بیشتری ببریم و بر این اساس امروز از مدیران این اداره کل از زمان تاسیس تا حال دعوت کردیم تا در مورد مسائل محیط زیست استان به گفتگو بپردازیم.

وی در پایان افزود : با شناختی که از مجموعه مدیریت سازمان محیط زیست کشور دارم امیدوارم که بزودی نسبت به ایجاد یک سامانه ای بمنظور شناسایی مدیران وکارکنان با تجربه و متخصص محیط زیست اقدام نموده وطبقه بندی وساماندهی آنها بر اساس تخصص و تجربه کاری که درقسمتهای مختلف بدنه محیط زیست کشور داشته اند دراین سامانه برنامه ریزی گردد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار