استاندار قزوین خبر داد
استاندار قزوین گفت: برای بررسی پرونده مالیاتی شرکت آرین فولاد در شهرستان بوئین‌زهرا تیم بازرسی مالیاتی تشکیل و به مدت یک هفته این پرونده از سوی نماینده استانداری قزوین به همراه هیأت همراه بررسی می‌شود.
کد خبر: ۳۶۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ 25 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین،فریدون همتی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که امشب در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه تیم بازرسی مالیاتی برای این پرونده تشکیل می‌شود اظهار داشت: به مدت یک هفته اطلاعات این پرونده از سوی نماینده استانداری قزوین به همراه هیأت همراه بررسی می‌شود.

وی افزود: از شرکت آرین فولاد، سازمان مالیات قزوین و سازمان صنعت، معدن و تجارت یک نماینده در روزی که معین می‌شود حاضر می‌شوند تا به این مشکل رسیدگی شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه هر دو طرف باید به این تصمیم تمکین کنند ادامه داد: تا حد امکان تصمیم را به نفع شرکت آرین فولاد می‌گیریم تا این شرکت بتواند به تولید خود ادامه دهد و به ایجاد شغل در قزوین کمک کند.

همتی خاطرنشان کرد: سازمان مالیات تمام حساب‌های مربوط به شرکت را باز کند تا حسن نیت خود را به شرکت آرین فولاد نشان دهد و در نهایت گزارش کار به بنده ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه تولیدکننده‌ها فقط باید به تولید فکر کنند، گفت: تمام ظرفیت‌های شرکت‌ها باید در زمینه تولید باشد و سایر مسائل نسبت به تولید از اهمیتی برخوردار نیست چرا که باید با همه توان به اقتصاد مقاومتی بپردازیم.

مدیر عامل شرکت آرین فولاد با اشاره به اینکه این شرکت در شهرستان بوئین‌زهرا واقع است، مشکل این شرکت را مطرح و اظهار داشت: سازمان امور مالیاتی استان قزوین دفاتر مالیاتی این شرکت را ثبت وضبط کرده به گونه‌ای که اطلاعات تولیدی شرکت آرین فولاد در دسترس نیست.

وی افزود: این شرکت هیچ گونه بدهی به ارگان و سازمانی غیر از سازمان مالیات ندارد وتعداد یک هزارو  100 نفر در این شرکت فعالیت می‌کردند که در حال حاضر ۳۰۰ نفر در شرکت آرین فولاد فعال هستند.

رئیس سازمان امور مالیاتی استان قزوین در خصوص مشکل مالیاتی شرکت آرین فولاد اظهار داشت: چند بار از رئیس این شرکت درخواست شد تا مدارک مالیاتی خود را ارائه کند اما شرکت آرین فولاد از این موضوع سر باز زد و مدارک اصلی این شرکت را ارائه نکرد.


مصطفی پورامیدی اضافه کرد: شرکت آرین فولاد از ابتدای تأسیس تا به حال هیچ مالیاتی به سازمان مالیات استان قزوین پرداخت نکرده و در حال حاضر بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان بدهی به سازمان مالیات دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار