مسؤول واحد طرح تفصیلی شهرداری اقبالیه:
مسؤول واحد طرح تفصیلی شهرداری شهر اقبالیه گفت: بوستان بانوان اقبالیه پروژه شاخص منطقه‌ای شهرستان قزوین معرفی شد.
کد خبر: ۳۶۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 25 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، امید علیجانی در جلسه کمیسیون عمرانی  شهرداری شهر اقبالیه که ظهر امروز در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: بوستان بانوان شهر اقبالیه با بررسی سازمان مسکن و شهرسازی استان قزوین و مناسب با معیارها به عنوان پروژه شاخص منطقه‌ای شهرستان قزوین معرفی شد.

وی در رابطه با خدمات ارائه شده در بوستان بانوان شهر اقبالیه افزود: این بوستان فضای تفریحی و امنی را برای بانوان این شهر فراهم می‌کند.

مسؤول واحد طرح تفصیلی شهرداری شهر اقبالیه ادامه داد: این بوستان که شامل تجهیزات داخلی، رفاهی و ادوات ورزشی و سلامتی بوده با اعتباری بیش از 5 میلیارد ریال به عنوان نخستین بوستان بانوان در شهر اقبالیه به بهره‌برداری می‌رسد.

علیجانی تصریح کرد: این بوستان با همت و تلاش شهرداری شهر اقبالیه احداث شده و به طور قطعی با احداث این بوستان می توان نشاط را در این شهر ایجاد کرد.

وی با اشاره به تلاش مضاعف و همکاری و هماهنگی که بین مسؤولان و مردم در شهر اقبالیه برای ساماندهی فضای شهری وجود دارد، خاطرنشان کرد: پیوند بین شهروند و شهرداری برای توزیع امکانات به نحو مطلوب دنبال می‌شود.

مسؤول واحد طرح تفصیلی شهرداری شهر اقبالیه یادآور شد: احداث بوستان بانوان یک امکان مطلوب برای بانوان در زمینه فعالیت‌های تفریحی و ورزشی است.

علیجانی مطرح کرد: برای ساخت بوستان بانوان با موافقت وزارت راه و شهرسازی با تخصیص اعتبار از این سازمان تلاش می‌شود در موعد مقرر این بوستان مورد بهره‌برداری و استفاده شهروندان شهر اقبالیه قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار