مدیرکل بهزیستی قزوین خبر داد
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: تعداد 20 هزار مددجوی تحت پوشش بهزیستی استان قزوین از بیمه عمر و سرمایه به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۳۶۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 25 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به  نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا وارثی در جلسه مشترک با مؤسسات خیریه که صبح امروز در سالن جلسات سازمان بهزیستی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: تعداد 20 هزار مددجوی تحت پوشش بهزیستی استان قزوین از بیمه عمر و سرمایه به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: در این طرح با کمک خیرین سراسر کشور مددجویان بهزیستی به مدت 20 سال بیمه عمر و سرمایه می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه اولویت بیمه با گروه‌های هدفی بوده که میزان امید به زندگی در آن‌ها بیشتر است، ادامه داد: کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست، زنان سرپرست در اولویت اجرای این طرح قرار دارند.

وارثی با اشاره به اینکه معلولین جسمی و ذهنی در مرحله دوم این طرح بیمه عمر خواهند شد، تصریح کرد: در این طرح با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه برای مددجویان، علاوه بر تأمین منابع لازم برای تشکیل سرمایه‌ای در آینده امکان برخورداری از پوشش بیمه عمر را هم خواهند داشت.

وی با اشاره به ظرفیت خوب و مطلوب خیرین استان خاطرنشان کرد: در طرح بیمه رایگان عمر و سرمایه، مؤسسات خیریه با برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت در جهت ریشه‌کن نمودن محرومیت و فقرزدایی در استان تلاش می‌کنند و از روش های مختلف اقدام به جلب و جذب مشارکت‌های مردمی خواهند کرد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین یادآور شد: با اجرای این طرح، بیمه شده پس از گذشت حداقل پنج سال می‌تواند وجوه حاصل از اندوخته بیمه عمر و سرمایه خود را به‌صورت مستمری یا یکجا دریافت کند.

وی مطرح کرد: در صورت فوت بیمه شده قبل از پایان 20 سال در مواقع نیازمند بودن خانواده، مبلغ مستمری به خانواده مددجو پرداخت خواهد شد و در صورت عدم نیاز خانواده، مبلغ دریافتی به موسسه خیریه جهت بیمه سایر مددجویان تحویل و هزینه می‌شود.

وی گفت: این طرح به‌صورت رایگان  به عنوان پشتوانه مالی در دوران سالخوردگی و تأمین درآمدهای خانواده مددجویان در آینده برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری حدود 300 مددجو تحت حمایت این سازمان بیمه قرار می‌گیرد و امیدواریم در سال آینده تمام  20 هزار مددجوی معرفی شده از سوی بهزیستی استان قزوین به مؤسسه خیریه از بیمه عمر بهره‌مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار