عضو شورای اسلامی شهر قزوین خواستار شد
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بودجه پیشنهادی سال 96 شهرداری قزوین که به شورا تقدیم شده، باید یکم اسفند ماه سال جاری به شهرداری تحویل داده شود.
کد خبر: ۳۶۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 25 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه اشدری در جلسه ظهر امروز شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، ابراز کرد: در تنظیم بودجه 96 شهرداری قزوین، اعضای کمیسیون شورایاران تخصصی می‌توانند کمک کنند و نظر بدهند، تا نتیجه مطلوب‌تری به دست آوریم.

وی بیان کرد: در بررسی بودجه گروه‌های تخصصی شورایاران می‌توانند حضور داشته باشند و به عنوان مشاوران به مجموعه مدیریت شهری کمک کنند تا بتوانیم به نتایج مثبتی دست یابیم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: همچنین می‌توانیم بودجه سال 96 شهرداری را در سایت گذاشته تا مردم نظر بدهند تا در حین بررسی نیز از برخی کدها که کم و یا زیاد می‌شود، مطلع شوند.

اشدری گفت: در بودجه سال 96 باید تقویم اجرایی پروژه‌ها را در نظر بگیریم به نحوی که زمان آغاز و پایان آن مشخص باشد و طی زمان تعریف شده به اتمام برسند.

وی ابراز کرد: بهترین زمان اجرای پروژه‌های عمرانی بهار و تابستان است و در پاییز و زمستان به دلیل سرمای هوا در عملیاتی شدن آنها خلل وارد می‌شود که باید این مشکل برطرف گردد و روند اجرایی برنامه‌های شهرداری همواره در همه فصل‌ها انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: بودجه‌ 96 شهرداری قزوین باید منطبق با عدالت اجتماعی، شکوفایی شهری، برنامه 5 ساله توسعه باشد و همچنین به نقش تشکل‌های مردمی نیز در بودجه مورد توجه قرار بگیرد.

در ادامه این جلسه محمدرضا صدیقی ابراز کرد: بررسی بودجه پیشنهادی سال 96 شهرداری قزوین ابتدا به صورت چهار نفره بررسی شود سپس به صحن شورا آورده شود.

در ادامه این جلسه، مریم نخستین بیان کرد: جلسه‌های بررسی بودجه در کمیسیون‌های مربوطه به صورت همزمان نباشد تا اعضای شورای اسلامی شهر قزوین بتوانند حضور یابند.

وی ابراز کرد: باید کدهای بودجه که برای اعضای شورای اسلامی سوال‌برانگیز است در صحن شورای اسلامی شهر قزوین و کدهایی که هر ساله مشخص است و تکراری نیست در کمیسیون‌ها مرتبط، مورد بررسی قرار بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه بودجه پیشنهادی سال 96 شهرداری قزوین که به شورا تقدیم شده باید یکم اسفند ماه سال جاری به شهرداری تحویل داده شود، اظهار کرد: با بررسی بودجه به روش یاد شده می‌توانیم این بودجه را در موعد مقرر به این نهاد ابلاغ کنیم.

در ادامه این جلسه، حکمت‌الله داودی بیان کرد: کدهای ترافیک را نمی‌شود در صحن شورا برگزار کرد ابتدا باید در کمیسین حمل و نقل و ترافیک بررسی شود سپس در صحن شورا برای تصویب ارایه گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار