رئیس پلیس راه قزوین:
رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به تصادف خسارتی که در محدوده قبل از نیروگاه شهید رجایی رخ داد، گفت: در این تصادف یک دستگاه خودرو سمند با یک سواری پژو برخورد کرد که مصدوم و کشته‌ای دربرنداشته است.
کد خبر: ۳۶۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، نصرالله بیگلری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره با وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار داشت: ترافیک در محورهای رشت-قزوین، زنجان- قزوین، قزوین - کرج، قزوین به سمت همدان نیمه سنگین و روان است.

وی با اشاره به وضعیت جوی و بارندگی در دامنه‌ها و ارتفاعات استان قزوین افزود: ریزش برف در گردنه‌های قسطین‌لار در الموت، گردنه هجیب و کوهین به صورت خفیف بوده و هیچ مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان قزوین اضافه کرد: نیروهای فرماندهی پلیس راه، نیروهای امدادی و گشتی‌ها در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی این استان حضور داشته و خدمات‌رسانی می‌کنند.

بیگلری با اشاره به تصادف خسارتی که امروز در محدوده قبل از نیروگاه شهید رجایی رخ داد، گفت: در این تصادف یک دستگاه خودرو سمند با یک سواری پژو برخورد کرد اما مصدوم و کشته‌ای دربر نداشته است.

این مسؤول انتظامی یادآور شد: با توجه به ریزش برف در جاده‌های کوهستانی استان قزوین، این جاده‌ها توسط نیروهای امدادی نمک‌پاشی شده و تردد در این مسیرها نیمه سنگین و روان است.

رئیس پلیس راه استان قزوین با توصیه به رانندگان تصریح کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها رانندگان باید پیش از حرکت، زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

 بیگلری مطرح کرد: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه در محور قزوین- کرج به کنارگذر قزوین با سرعت 50 تا 60 رانندگی کرده تا سفری خوش برای خود و دیگران رقم بزنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار