رئیس اداره محیط زیست آبیک عنوان کرد
رئیس اداره محیط زیست شهرستان آبیک، از رهاسازی 6 قلاده روباه از استخر ذخیره آب کشاورزی این شهرستان و بازگشت آنان به دامان طبیعت خبرداد.
کد خبر: ۳۶۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، اکبر کشت‌پرور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: 6 قلاده روباه که در استخر ذخیره آب کشاورزی روستای محمودیان و شهرستان آبیک گرفتار شده بودند، از سوی مأموران یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان آبیک رهاسازی شدند.

وی افزود: طی وصول گزارش مردمی و دوستداران طبیعت مبنی بر به دام انداختن 6 قلاده روباه در استخر ذخیره آب کشاورزی، یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان آبیک به محل اعزام شدند و با نردبان‌های نجات طنابی و پله‌ای آتش‌نشانی نسبت به رهاسازی این تعداد روباه از عمق 6 متری اقدام کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک ادامه داد: با تلاش دو ساعته مأموران یگان حفاظت این اداره، 6 قلاده روباه رهاسازی شده و به دامان طبیعت بازگردانده شدند.

کشت‌پرور با تأکید بر فنس‌کشی محیط پیرامون استخر ذخیره آب کشاورزی توسط کشاورزان شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: فنس‌کشی برای جلوگیری از اتلاف حیات وحش و حفاظت از طبیعت امری ضروری است.

وی متذکر شد: در صورت مشاهده عدم فنس‌کشی اطراف استخر ذخیره آب کشاورزی و اتلاف حیات‌وحش پیگرد قانونی صورت گرفته و با خاطیان طبق ضوابط قانونی برخورد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار