مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز در قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۳۶۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، جلسه هماهنگی ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی استان قزوین در سالن جلسات باقر العلوم استانداری قزوین برگزار شد.

سعید وزیری نژاد در این جلسه گفت: در طی پنج سال گذشته، بیش از ۵۰۰ هزار نفر از جشنواره ملی بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز بازدید کرده اند و این جشنواره لقب بزرگترین جشنواره فرهنگی کشور در ایام نوروز را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: «معرفی قزوین در سطح ملی و بین‌المللی»، «احیاء و ترویج بازی‌های بومی و محلی در میان کودکان امروز» و «ایجاد دغدغه در خصوص انتخاب اسباب بازی‌های مناسب برای کودکان و تشریح آسیب‌های بازی رایانه‌ای جدید برای والدین «معرفی مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدالسلطنه به عنوان نماد و هویت شهر قزوین به شهروندان» را از جمله اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.

وزیری نژاد بیان کرد: همچنین این جشنواره با هدف تبدیل قزوین به مقصد گردشگری و افزایش جذابیت برای گردشگران و همچنین تاکید بر اهمیت بازی و اسباب بازی در رشد و خلاقیت کودکان و احیای بازی های بومی محلی نقاط مختلف کشور در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی به تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری جشنواره ششمین جشنواره ملی بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز پرداخت و گفت: نکته ای که حائز اهمیت بوده و می تواند این جشنواره را در کشور جریان ساز کند، معرفی هر چه بیشتر آن به همه اقشار مردم است، در این راستا رایزنی های لازم با رسانه ملی برای پخش تیزر تبلیغاتی جشنواره و معرفی جاذبه های گردشگری شهر قزوین انجام شده است.

وزیری نژاد افزود: ششمین جشنواره ملی بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز از دوم تا دهم فروردین ۹۶ در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدالسلطنه قزوین برگزار می شود، انتظار می رود دستگاه های اجرایی همکاری خوبی برای تحقق اهداف و هر چه مطلوبتر برگزار شدن این جشنواره با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین داشته باشند.

ایرج زاهدپور، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین نیز از همکاری دستگاه های اجرایی در برگزاری جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز در طی پنج دوره قبل قدردانی کرد و گفت: این جلسه به منظور هماهنگی و استفاده از تمامی پتانسیل های موجود دستگاه های اجرایی برای برگزاری هر چه بهتر ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی برگزار شده است.

وی افزود: نقاط قوت جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز تقریبا شناسایی شده است، امیدواریم با همکاری مطلوب دستگاه های اجرایی استان قزوین، ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز را با برنامه ریزی منظم  و قدرت بیشتری در نوروز ۹۶ برگزار کنیم و گامی مهم در رونق اقتصادی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهر قزوین برداریم.

در این جلسه نمایندگان دستگاه های اجرایی به ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود در خصوص  جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز پرداختند.

ششمین جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز به مدت ۱۰ روز از دوم تا دهم فروردین‌ماه در مجموعه تاریخی و فرهنگی سرای سعدالسلطنه برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار