در برف و کولاک زمستان
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: در مجموع 197 مأموریت امدادی در بارندگی‌های جدید زمستانی از سوی نیروهای امدادی این استان انجام شده است.
کد خبر: ۳۶۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حکمت‌الله هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آمار خدمات نیروهای عملیاتی جمعیت هلال‌احمر در محورهای مواصلاتی استان قزوین طی بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: محور الموت، آوج، استان قزوین و مرکز آن بیشترین محورهای دارای بارندگی در این بخش بوده است.

وی افزود: در محور قزوین، رودبار الموت، قسطین‌لار( کیلومتر 10 محور قزوین _ الموت گردنه قسطین‌لار) یک تیم و پنج نیروی امدادی مأموریت بستن زنجیر چرخ هفت خودرو و رهاسازی 14 خودرو را از برف و کولاک انجام داده‌اند و به 54 نفر امدادرسانی شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین یادآور شد: در محور آوج _ آوج (کیلومتر 10 آوج _ رزن، گردنه سلطان بلاغ) با حضور دو تیم و 10 نیروی امدادی، بستن زنجیر چرخ 16 خودرو و رهاسازی 13 خودرو از برف و کولاک انجام شده و به 81 نفر امدادرسانی شده است و 20 نفر هم در پایگاه‌های امداد و نجات اسکان یافته‌اند.

هاشمی یادآور شد: در محور قزوین _ فدک ( کیلومتر 35 قزوین الموت غربی، گردنه بهرام‌آباد) دو تیم و 10 نیروی امدادی حضور داشته و مأموریت بستن زنجیر چرخ هشت خودرو و رهاسازی 15 مورد آن را انجام داده و به 50 نفر امدادرسانی کرده‌اند؛ همچنین 20 نفر در پایگاه‌های امداد و نجات اسکان یافته‌اند.

وی گفت: در مرکز استان قزوین‌(کیلومتر 35 محور قزوین_ رشت فرعی روستای یله‌گنبد پنج کیلومتر بعد از این روستا) با مستقر شدن یک تیم و پنج نیروی امدادی، بستن زنجیر چرخ سه خودرو و امدادرسانی 12 نفر انجام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین به مجموع مأموریت‌های صورت گرفته در بارندگی‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: 6 تیم و 30 نیروی امدادی در محورهای قزوین حضور داشته و بستن 34 خودرو و رهاسازی 42 مورد آن، امدادرسانی 197 نفر و اسکان 50 نفر توسط این نیروهای امدادی انجام شده است.

هاشمی اضافه کرد: در مجموع 197 مأموریت امدادی در بارندگی‌های جدید زمستانی از سوی نیروهای امدادی استان قزوین انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار