مدیر حج و زیارت قزوین خبر داد
مدیر حج و زیارت استان قزوین از آغاز ثبت‌نام متقاضیان عتبات عالیات خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام از دوازدهم بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا هجدهم این ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۳۶۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علیرضا کلانتری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اعزام گروه‌های متقاضی به عتبات عالیات اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اعزام این گروه‌ها از 25 اسفند ماه سال جاری آغاز می‌شود و در 31 اردیبهشت ماه سال آینده پایان می‌یابد.

وی به زمان و نحوه ثبت‌نام متقاضیان برای اعزام به عتبات عالیات افزود: متقاضیان می‌توانند از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه دوازدهم بهمن ماه سال جاری تا ساعت 16 روز دوشنبه هجدهم این ماه با مراجعه به سایت «www.atabat.haj.ir» نسبت به پیش ثبت‌نام خود و همراهانشان اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: با توجه به اینکه نتیجه قرعه‌کشی روز شنبه 23 بهمن ماه سال جاری بر روی سامانه پیش‌ثبت‌نام عتبات عالیات قرار می‌گیرد، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه و زمان ثبت‌نام در کاروان‌ها آگاهی یابند.

کلانتری یادآور شد: سازمان حج و زیارت استان قزوین اطلاعات مربوط به حوزه عتبات و عالیات را برای مخاطبان از طریق رسانه‌های جمعی و خبرگزاری‌ها به سمع و نظر مخاطبان می‌رساند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار