معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا مطرح کرد
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حادثه اخیر پلاسکو گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران براساس رسالت ذاتی که به آن محول شده در تمام زمینه‌ها با نگاه خودکفایی پیش رفته است.
کد خبر: ۳۶۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 29 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سردار سالار آبنوش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، ضمن تسلیت به همه مصیبت‌دیدگان حادثه پلاسکو اظهار داشت: قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران به محض اطلاع از وقوع حادثه از طریق روابط عمومی با ستاد بحران و سایر نهاد‌ها تماس گرفته و بلافاصله با تمام ابزار و امکانات به صحنه حادثه اعزام و برای جلو‌گیری از گسترش آتش‌سوزی به سایر نقاط اقدام کرد که در این ماموریت توانستیم بسیاری از مردم را از خطرات احتمالی دور کنیم.

وی افزود: با توجه به پراکندگی ابزار و تجهیزات قرار‌گاه خاتم‌الانبیا در تهران که برای هر منطقه به اندازه نیاز مهیا شده، در آواربرداری و ایمن‌سازی به محل حادثه اعزام و به طور شبانه‌روزی تلاش شده است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران و این قرار‌گاه بر اساس رسالت ذاتی که به آن‌ها محول شده است هر جایی که کشور و نظام نیاز داشته باشد، در صحنه حضور یافته و با تمام توان در خدمت به ملت بزرگ ایران اقدام می‌کند.

آبنوش تصریح کرد: قرار‌گاه خاتم‌الانبیا با دارا بودن ظرفیت‌های بزرگ خود در حادثه پلاسکو وارد میدان شد و جرثقیل‌ها‌، کامیون‌ها، دستگاه‌های برش و سایر تجهیزات مهار آتش مورد نیاز را برای آواربرداری به کار گرفت و در کنار سایر نهاد‌ها و ارکان جمهوری اسلامی به تلاش جهادی خود ادامه داد.

وی مطرح کرد: نیروهای جان برکف قرارگاه خاتم‌الانبیا به طور شبانه‌روزی در حال جهاد هستند و همین که توانستیم بسیاری از مردم را از خطر نجات دهیم خدای متعال را شاکر بوده و در مدت هشت روز خاکبرداری و آواربرداری هم همانند ملت ایران غمگین و عزادار هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: جمهوری اسلامی یک هدیه الهی برای ملت‌های مظلوم دنیا است و نیروهای سپاه پاسداران اجر خود را از پیشگاه خدای متعال و رضایت امام و شهدا می‌گیرند و به عنوان سربازان ولایت مطیع امر رهبر هستند.

آبنوش گفت: کشور‌های مختلف توانایی مقابله با حوادث را ندارند و تمام تجهیزات و امکانات آن‌ها از خارج و غرب است، اما قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران براساس رسالت ذاتی که به آن محول شده در تمام زمینه‌ها با نگاه خودکفایی پیش رفته است.

وی با توجه به نیازسنجی کشور در عرصه‌های مختلف عنوان کرد: قرار‌گاه خاتم در عرصه‌هایی که وابستگی به خارج را معضلی برای امنیت کشور دانسته، کشور را به خودکفایی رسانده و در صنعت نفت، گاز، مهار آب‌های مرزی و صنایع سنگین نیاز‌های اساسی کشور را برآورده کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این قرار‌گاه تا زمانی که در محل حادثه پلاسکو خطر وجود داشته باشد مراقبت‌های لازم را برای ایمن‌سازی انجام می‌دهد.

آبنوش ضمن تشکر از رسانه‌ها گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا خبرنگاران و رسانه‌هایی که در این مدت با گزارشات خود اطلاع‌رسانی کرده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم چراکه ترویج همبستگی در سایه ولایت از شاخصه‌های رسانه‌ها است و در این میان هم خبرگزاری فارس به نحو احسن این رسالت را انجام داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار