معاون مالی اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه در آیین معارفه نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی شهر دیشموک گفت: انتظار می‌رود همه مسؤولان منطقه دیشموک با روحانی مستقر در منطقه همکاری و تعامل داشته باشند.
کد خبر: ۳۶۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸ 29 January 2017
با حضور برخی مسؤولان مراسم معارفه مسؤول سازمان تبلیغات اسلامی شهر دیشموک در سالن اجتماعات بخشداری دیشموک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، با حضور مسؤولان سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه، برخی مسؤولان شورای اداری عصر امروز حجت‌الاسلام سید غلامحسن درسته مسؤول سازمان تبلیغات اسلامی شهر دیشموک منصوب گردید.

چراغعلی فروغی‌زده در آیین معارفه نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی شهر دیشموک گفت: انتظار می‌رود همه مسؤولان منطقه دیشموک با روحانی مستقر در منطقه همکاری و تعامل داشته باشند.

وی گفت: وظیفه روحانیون تبیین اسلام ناب محمدی است و به دور از هرگونه جناح‌بندی و سیاسی بازی وظیفه خطیر و رسالت روحانیت که همان تبلیغ امامان و پیامبران است به عهده دارند.

معاون مالی اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: با پیگیری امیریان رئیس شورای اداری دیشموک و مدیرکل محترم سازمان تبلیغات اسلامی استان و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه مشکل روحانی در منطقه دیشموک مرتفع گردید امیدوارم مردم قدر این روحانی را که در جای دیگری نزدیک به مرکز شهرستان و با داشتن بهترین امکانات اما منطقه دیشموک را جهت خدمت انتخاب کرده است بدانند.

مسؤول سازمان تبلیغات اسلامی شهر دیشموک گفت: خدمت به منطقه محروم را دوست دارم همیشه پایبند نظام و انقلاب بودم و به وظیفه خودم که تبیین اسلام ناب محمدی است از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنم.

وی گفت: از مدیر‌کل محترم سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد حجت‌ الاسلام برازش و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه حجت‌ الاسلام حسینی‌ طلب تقدیر و تشکر می‌کنم که به این بنده حقیر لطف دارند و امیدوارم بتوانم به وظیفه اصلی خودم که ادامه دهنده راه امامان و پیامبران است قدم بردارم.

حجت‌السلام سید غلامحسن درسته گفت: خدمت در منطقه محروم را دوست دارم و از همین امروز کارهای خودم را شروع خواهم کرد و سعی می‌کنم هر 3 مسجد منطقه دیشموک را پوشش دهم.

وی اذعان کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه و هجمه فرهنگی دشمنان، مساجد اصلی‌ ترین نقش را در خنثی کردن توطئه‌های دشمن بر عهده دارند.

مسؤول سازمان تبلیغات اسلامی شهر دیشموک گفت: این مکان‌های مقدس، نقش مهمی در هدایت و تقویت باورهای دینی مردم دارند از این‌رو مدیریت صحیح این مکان‌ها، امری ضروری است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسجد مکانی مردمی، معنوی و الهی است و نقش مهمی در ایجاد وحدت بین مسلمانان بر عهده دارد و از طرفی مساجد با آسیب‌های مختلفی از جمله آسیب‌های ساختاری، بهداشتی و مدیریتی روبه‌رو هستند روحانی و امام جماعت مسجد باید با درایت و مدیریت خود این مشکلات را شناسایی کرده و راه‌کارهای مناسبی برای رفع آن‌ها را ارائه کند و امیدوارم در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنم.

و در پایان حجت‌الاسلام سید غلامحسن درسته از طرف سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه به‌عنوان مسؤول سازمان تبلیغات اسلامی شهر دیشموک منصوب و معرفی گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار