رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به انبارهای موجود که در مناطق مسکونی شهر قزوین وجود دارد، گفت: در این انبارها کالاهایی همانند مواد نفتی، مواد منسوجات و روغنی نگهداری می‌شود که خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به جا می‌گذارد.
کد خبر: ۳۶۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 30 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، فرج‌الله فصیحی‌رامندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به انبارهای موجود که در مناطق مسکونی شهر قزوین وجود دارد، اظهار داشت: در این انبارها کالاهایی همانند مواد نفتی، مواد منسوجات و روغنی نگهداری می‌شود که در برابر حوادثی همانند آتش‌سوزی خطرساز بوده و خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به جا می‌گذارد.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری با سازمان آتش‌نشانی شهر قزوین هماهنگ کرده که انبارهای خطرساز را در شهر قزوین شناسایی و مسؤولان مربوطه را ملزم به تخلیه از بافت فرسوده کنند و به مکان امنی انتقال یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: انبارها نباید در داخل محدوده شهر، اطراف بازار و محل سکونت مردم باشد بلکه باید به مکانی برود که در وقوع حادثه آسیب‌های کمتری داشته باشد.

* ساختمان‌های بلند مرتبه در قزوین استاندارد است

فصیحی‌رامندی با اشاره به ساختمان‌های بلند مرتبه و چند طبقه موجود در شهر قزوین عنوان کرد: به دلیل اینکه این ساختمان‌ها در سال‌های گذشته طبق مبحث 19 مقررات ساختمان و استانداردهای لازم ساخته شده‌، استحکام لازم را دارد و بنابراین خطری در سقوط و ریزش آن‌ها وجود ندارد.

این مسؤول با اشاره به اینکه ساختمان‌های قدیمی در شهر قزوین موجود است، افزود: این ساختمان‌ها یک و یا دو طبقه بوده و به دلیل برخی حوادث همانند ترکیدگی لوله یا عدم سکونت ممکن است تخریب شود اما خطری که منجر به فوت افراد شود، وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به خانه‌های اطراف امامزاده حسین‌(ع) که مستحکم نیست، خاطرنشان کرد: تملک 70 درصد واحدهای مسکونی انجام شده و مابقی راکد مانده که به مرور زمان انجام می‌شود.

فصیحی‌رامندی با بیان اینکه واحدهای مسکونی هادی‌آباد هم طبق استانداردها ساخته نشده است، مطرح کرد: تملک برخی از این واحدها انجام شده و مابقی هم در دستور کار شهرداری قزوین است تا آسیب‌های کمتری متوجه شهروندان قزوینی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار