رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با تأکید بر اینکه نهادینه کردن این دو فریضه باید از نهاد خانواده آغاز شود، گفت: آموزش و تقویت امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۳۷۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 31 January 2017
به گزارش تابناگ از قزوین، حجت‌الاسلام علی قابل در ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستانی که با حضور مسؤولان شهرستان، ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان و کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع)، هیأت امنا مساجد و بسیجیان آمران امر به معروف و ناهیان از منکر که صبح امروز در سالن جلسات شهید حسن‌پور سپاه ناحیه امام حسن‌مجتبی(ع) شهر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بازگو کردن ابعاد، آثار و برکات امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم بوده و باید به این مهم توجه ویژه شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فریضه امر به معروف افزود: امر به معروف و نهی از منکر که یکی از ارکان اساسی دین اسلام و ضامن برپاداشتن همه فرایض اسلامی است باید در جامعه احیا شود و هر فردی از آحاد مردم خود را در گسترش نیکی و اصلاح و برچیدن زشتی و گمراهی مسؤول احساس کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: رئیس جمهور اسبق آمریکا که از آزادی هم‌جنس بازی به عنوان حقوق یاد می‌کند، نمی‌تواند به عنوان الگو برای جوانان باشد چرا‌که مسؤولان باید اهل‌بیت‌(ع) را الگوی مناسب هستند برای زندگی خود قرار دهند.

قابل با تأکید بر اینکه نهادینه کردن این دو فریضه باید از نهاد خانواده آغاز شود، تصریح کرد: آموزش و تقویت امر به معروف و نهی از منکر باید از درون مجموعه خانواده آغاز شود و باید گفتمان این دو فریضه در جامعه نهادینه شود.

عباس کاظمی دبیر ستاد امر به معروف استان قزوین هم اظهار داشت: دغدغه‌های فراوانی در اجرایی شدن فریضه امر به معروف در جامعه وجود دارد.

وی افزود: امر به معروف باید در تمام سطوح حکومتی، دولتی و مردم عملی شده تا موانع و مشکلاتی که وجود دارد، برطرف شود.

دبیر ستاد امر به معروف استان قزوین ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر در بین جامعه و جوانان نمایان شود.

محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین هم در این جلسه با اشاره به نهادینه شدن فریضه امر به معروف در جامعه اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری امر به معروف هم همانند نماز بر همه مردم جامعه واجب است.

وی افزود: باید در نهادینه کردن این فریضه الهی گام برداریم و اقدامات مؤثر و مفید در زمینه ترویج امر به معروف انجام شود.

گفتنی است در پایان جلسه از فعالان در عرصه امر به معروف با اهدا لوح تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار