استاندار قزوین در آیین گلبانک زنگ انقلاب اسلامی گفت: امروز با داشتن مسؤولان و مدیران سربلندیم و دولت با تدبیر و عقلانیت در صحنه‌های داخلی با دشمن مبارزه کرده و حقوق ملت را پیگیری می‌کند.
کد خبر: ۳۷۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 31 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در آیین گلبانگ انقلاب اسلامی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که صبح امروز در سالن ورزشی 22 بهمن استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: زنگ سی و هشتمین گلبانگ انقلاب اسلامی به عنوان زنگ بیداری، زنگ هوشیاری و زنگ باورها است و امروز شاهد سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی توانستیم آزادی عمل را در تمام حوزه‌ها از جمله روحانیت، حوزه‌های دانش‌آموزی و اداره‌کل آموزش و پرورش کسب کنیم و سال‌ها برای این آزادی تلاش و همت کرده‌ایم.

استاندار قزوین ادامه داد: بعد از گذشت سی و هشت سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن در حال حاضر از تلاش‌های خود برنداشته و درصدد ضربه زدن به کشور است.

همتی با بیان اینکه پیام پیروزی انقلاب اسلامی پیام سازنده است و دشمن‌شناسی را باید به صورت ویژه و مناسب در نظر بگیریم، یاد‌آور شد: امیدواریم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم مسیر انقلاب اسلامی را بشناسیم و از رهنمودهای ولایت فقیه عقب نمانده و در شرایط غبارآلود با توسل به ولایت فقیه حدت خود را حفظ کنیم.

وی مطرح کرد: امروز با داشتن مسؤولان و مدیران سربلندیم و دولت با تدبیر، عقلانیت، همدلی و همگرایی در صحنه‌های داخلی و خارجی با دشمن مبارزه کرده و حقوق ملت را پییگری می‌کند؛ با حمایت دولت از نیروهای نظامی دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و فراموش نکنیم که این دشمن به دنبال تفرقه‌افکنی در کشور است.

استاندار قزوین تصریح  کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف مردم، دشمن‌شناسی است و باید به وحدت، یکپارچگی و تبعیت محض از ولایت فقیه توجه کنیم چراکه این وحدت و همدلی دوستان خارج از کشور را خوشحال و دشمنان را مأیوس و نگران می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار