فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: برای اعتلا و پیشرفت کشور باید انقلابی باشیم چراکه در هر زمان و هر مکان کاستی و ناهمواری وجود دارد، به دلیل این است که به انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن توجه نشده است.
کد خبر: ۳۷۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 01 February 2017

به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سردار محمد شاهرخی در مراسم دیدار فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین که به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر در مسجد شیخ‌الاسلام شهر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در هر زمان و موقعیتی که متناسب با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی عمل و در این مسیر گام برداشته شاهد برکات انقلاب در آن موقعیت و اقدام بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در آخرین برآوردها اعلام شده که کشور ایران یکی از هشت قدرت برتر جهان است، افزود: این موضوع نشان‌دهنده عمل به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: برای اعتلا و پیشرفت کشور باید انقلابی باشیم و انقلابی عمل کنیم چراکه در هر زمان و هر مکان کاستی و ناهمواری وجود دارد، به دلیل این است که به انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن توجه نشده است.

شاهرخی تصریح کرد: نابسامانی‌های موجود در جامعه به دلیل عدم اهتمام به انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن است و انقلابی کردن به عنوان یک تکلیف بر عهده کسانی بوده که عهده‌دار مسؤولیت در جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: باید در تمام ابعاد جامعه و در حوزه‌های مختلف به ویژه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی انقلابی بوده و تبعیت از مقام معظم رهبری داشته باشیم چراکه وجود مشکلات در جامعه به دلیل نداشتن التزام عملی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار