جانشین فرمانده لشکر 16 زرهی ارتش قزوین مطرح کرد
جانشین فرمانده لشکر 16 زرهی ارتش قزوین با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی دیدگاه مردم جامعه برای خارج شدن ارتش از صحنه‌ها بود، گفت: امام خمینی(ره) در این خصوص فرمودند، ارتش یک مکتب اسلامی و دینی است و باید برقرار باشد.
کد خبر: ۳۷۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 01 February 2017
گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، بهنام پیری در مراسم دیدار فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین که به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر در مسجد شیخ‌الاسلام شهر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به روایات گذشته که مردمی از مشرق قیام کرده و زمینه حکومت حضرت مهدی‌(عج) را فراهم می‌کنند باید بتوانیم این رسالت واقعی و مهم و انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی‌(عج) متصل کنیم.

وی افزود: باید با وحدت با مقام معظم رهبری در زمینه اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی عهد و پیمان بسته و در همین راستا رسالت و وظایف خود را انجام دهیم.

جانشین فرمانده لشکر 16 زرهی ارتش قزوین ادامه داد: در دوران انقلاب اسلامی نیروهای ارتش به امام راحل ارادت داشته و مقلد امام بودند چراکه ارتش آن زمان هم ارتش مهدوی بود.

پیری تصریح کرد: در دوران انقلاب اسلامی تمام فعالیت‌ها و اقدامات با انسجام، یکپارچگی و وحدت بود و همچنین در دوران هشت سال دفاع مقدس هم رمز پیروزی رزمندگان وحدت و اتحاد بود.

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی دیدگاه مردم جامعه برای خارج شدن ارتش از صحنه‌ها بود، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) در این خصوص فرمودند، ارتش یک مکتب اسلامی و دینی است و باید برقرار باشد.

جانشین فرمانده لشکر 16 زرهی ارتش قزوین یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی به عنوان یک نیروی مقتدر و مذهبی در رکاب حضرت مهدی‌(عج) و مقام معظم رهبری آماده خدمات‌رسانی است.

پیری مطرح کرد: لشکر 16 زرهی ارتش و تیپ 116 با امکانات و تجهیزات جدید و توسعه یافته نسبت به گذشته، آماده دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی بوده و برای حفظ و حراست از نظام و دستاوردهای انقلاب در خدمت نظام جمهوری اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار