فرماندار قزوین تأکید کرد
فرماندار شهرستان قزوین گفت: راهکارها و حمایت ورزش استان قزوین باید به صورت کارشناسی شده انجام شود و در این خصوص شهر اقبالیه ظرفیت بسیار گسترده‌ای در حوزه ورزش دارد.
کد خبر: ۳۷۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سید‌علی موسوی‌موینی در جلسه بررسی مشکلات ورزش کبدی که با حضور بخشدار مرکزی، شهردار و مسؤولان ورزش در دفتر شهردار شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: روحیه تفاهم، همدلی و اتحاد بین مسؤولان شهری مطلوب بوده و از مسؤولان درخواست می‌شود تا با هم به صورت متحد برای حل مشکلات تلاش کنند.

وی افزود: توجه به ورزش جوانان نقش تأثیرگذاری برای نشاط و سرزندگی مردم در جامعه دارد.

فرماندار شهرستان قزوین ادامه داد: استان قزوین و شهر اقبالیه استعدادهای فراوان و درخشانی در حوزه ورزش دارد به خصوص در مدال‌آوری، سرمایه‌های بی‌بدیلی در خود جای داده است.

موسوی‌موینی تصریح کرد: نهادینه کردن ورزش در بین خانواده‌ها ضامن سلامت و موجب افزایش توانمندی افراد جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: راهکارها و حمایت ورزش استان قزوین باید به صورت کارشناسی شده انجام شود و در این خصوص شهر اقبالیه ظرفیت بسیار گسترده‌ای در حوزه ورزش دارد.

فرماندار شهرستان قزوین با بیان اینکه توجه به ورزش از منویات مقام معظم رهبری است، یادآور شد: همه موظف هستیم در اجرای دستورات مقام معظم رهبری در سطح شهرستان و شهر اقبالیه تلاش کنیم.

موسوی‌موینی مطرح کرد: سلامت فردی و اجتماعی در جامعه یکی از عوامل مؤثر در توسعه پایدار، جامعه پویا و با نشاط است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: به هر اندازه در زمینه ورزش سرمایه‌گذاری و توجه شود به همان اندازه هم جامعه از لحاظ سلامت جسمی، روحی، روانی و آسیب‌های اجتماعی از معرض خطر دور می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار