به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد
در نخستین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر جمعی از بسیجیان و مسؤولان شهر محمدیه در دیدار با امام جمعه این شهر با آرمانههای امام و ولایت فقیه تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۳۷۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، در نخستین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر جمعی از بسیجیان و مسؤولان شهر محمدیه ظهر امروز با حضور در دفتر امام جمعه این شهر با راه امام و ولایت فقیه تجدید میثاق کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام موسوی‌موینی امام جمعه شهر محمدیه ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: حضور پررنگ مردم در تشییع شهدای آتش‌نشان پلاسکو نشان‌دهنده همان روحیه انقلابی در زمان انقلاب بود که همه مردم برای ادای احترام به شهدای انقلاب حضور پیدا می‌کردند.

وی افزود: امام(ره) با بصیرتی که داشتند خدمت بزرگی به این کشور کرده و ظالمان طاغوت را از کشور خارج کردند ظالمانی که دست‌نشانده انگلیس و آمریکا بودند، کسانی که هیچ چیز جز منافع خود و از بین بردن ایران را نمی‌خواستند.

امام جمعه شهر محمدی ادامه داد: امروز شاهد انقلابی که توسط امام(ره) تبیین و پایه‌گذاری شده است در تمام جهان و این کره خاکی هستیم.

موسوی‌موینی مطرح کرد: امروز آحاد مردم جامعه و همه مسؤولان وظیفه داریم که با زنده نگه‌داشتن یاد امام و انتقال ارزش‌های این انقلاب به نسل‌های بعدی بگوییم که این انقلاب چگونه به ثمر نشسته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار