نماینده ولی‌فقیه در قزوین:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: اعتماد به ولایت موجب ریشه‌دار شدن اعتقادات می‌شود و خداوند به کسانی که ایمان آورده‌اند، پیروزی را وعده داده است.
کد خبر: ۳۷۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در حاشیه مراسم دیدار فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان که به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر در مسجد شیخ‌الاسلام شهر قزوین برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در جامعه همیشه افراد انقلابی و غیرانقلابی شناخته می‌شوند چراکه افراد انقلابی دل در گرو دین دارند و ولی‌فقیه خود را شناخته و در راه ولایت فقیه جان خود را هدیه می‌کنند.

وی با اشاره به مفهوم و معنای ظلمات افزود: ظلمات در جامعه به معنای جهل، کفر و تاریکی بوده درحالی که عدالت، صداقت، راستی، محبت و دوستی مسیر نور و روشنایی را نشان می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین ادامه داد: همه مردم اهل ولایت هستند منتهی کسانی که ایمان آوردند ولی آن‌ها خدا بوده و افرادی که ایمان نیاوردند و ولایت خداوند را نپذیرفتند اولیای آن‌ها طاغوت است.

عابدینی تصریح کرد: اعتماد به ولایت موجب ریشه‌دار شدن اعتقادات می‌شود و خداوند به کسانی که ایمان آورده‌اند، پیروزی را وعده داده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما باید به همه مردم جهان صادر شود،‌ خاطرنشان کرد: در دوران انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) که خود عارف و خالص بودند مردم را هم در با اخلاص و ایمان تربیت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین یادآور شد: مردم در دوران انقلاب اسلامی در خطرناک‌ترین شرایط بدون ترس حضور جدی داشته و در صحنه‌ها در مقابل ظلم و ستم شاهنشاهی مقاومت و ایستادگی می‌کردند.

عابدینی ادامه داد: باید عدالت در جامعه وجود داشته باشد و مردم و مسؤولان با وحدت و اتحاد برای پیشرفت و توسعه کشور با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری گام بردارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار