استاندار قزوین خبر داد
استاندار قزوین، از احداث مسکن محروما این استان حداکثر تا 9 ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، استاندار قزوین به همراه دیگر مسؤولان و شهرستان آبیک با مددجوی کمیته امداد و مددجو اداره بهزیستی این شهرستان  دیدار و از نزدیک در جریان وضعیت زندگی و مشکلات آنان قرار گرفت.

استاندار قزوین در دیدار با مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آبیک اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به استان قزوین، تفاهم‌نامه‌ای با رئیس کمیته امداد کشور برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان با 800 میلیارد ریال منعقد شده که با نرخ سود چهار درصد قرض‌الحسنه است.

فریدون همتی افزود: نهادهای حمایتی با هدف حمایت از قشرهای مستضعف و همنوعان نیازمند تشکیل  شده که کمیته امداد یکی از این نهادها است.

وی ادامه داد: از سوی دستگاه‌های حمایتی الگوی خوبی از حمایت از نیازمندان ارائه شده که بسیاری از کشورهای از این الگوی نظام جمهوری اسلامی اقتباس می‌گیرند.

استاندار قزوین اضافه کرد: در سراسر استان قزوین و به همت فرمانداران  و بانک‌ها گام‌های مطلوبی در زمینه خوداشتغالی و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد برداشته شده که هدف اصلی قرار دادن آنان در مسیر تولید و توانمندسازی است.

همتی خاطرنشان کرد: احداث یک هزار و 300 واحد مسکن محرومان برای مددجویان کمیته امداد استان قزوین در نظر گرفته شده که حداقل کمتر از 6 ماه و حداکثر تا 9 ماه آینده احداث و تحویل نیازمندان داده می‌شود.

وی بیان کرد: در شهرستان آبیک هم 55 واحد مسکونی برای محرومان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان احداث می‌شود که مقرر شده که 16 واحد آماده و ساخته شده به محرومان واگذار شود.

استاندار قزوین افزود: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از سوی دولت‌ها با جدیت تمام و در حد مقدورات، به قشرهای مستضعف و محروم توجه شده که دولت یازدهم هم ساخت مسکن برای محرومان را در دستور کار قرار داده که علاوه بر کسب رضایت الهی، موجب برکت در کارها شده و موفقیت را برای مسؤولان به همراه دارد.

به گزارش فارس، مسؤولان استان قزوین و شهرستان آبیک به دیدار یک مددجوی زیرپوشش اداره بهزیستی رفتند که مدیرکل بهزیستی استان قزوین در این دیدار گفت: 20 هزار نفر معلول، حوزه اجتماعی و بهبود یافته زیرپوشش این اداره‌کل بوده که در شهرستان آبیک با خانوار پنج هزار و 600 نفر زیرپوشش بهزیستی هستند.

علیرضا وارثی افزود: مددجویان زیرپوشش بهزیستی که در مسکن مهر ساکن هستند به دلیل مشکلات مالی توان پرداخت اقساط ماهانه را ندارند و مساعدت ماهانه به آنان کفاف زندگی آنان را نمی‌دهند.

گفتنی است در ادامه استاندار قزوین با خانواده شهید طهماسب شیخ‌حسنی دیدار کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار