با حضور مسؤولان کشوری
درجه امدادی به 250 امدادگر جمعیت هلال‌احمر استان قزوین با حضور مسؤولان استانی و کشوری اعطا شد.
کد خبر: ۳۷۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، رضا گروسی در همایش استانی بشر دوستانه سرخ‌نشان که ظهر امروز در دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: حمایت از حوزه‌های مختلف از جمله حوزه هلال‌احمر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت بحران استانداری قزوین است.

وی افزود: افرادی که در حوزه امدادرسانی فعالیت می‌کنند باید مسؤولیت را در نظر بگیرند و حوزه امدادرسانی یکی از حوزه‌های ارزشمند است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: با همدلی و همیاری سایر دستگاه‌های امدادی و اجرایی، آمادگی لازم را برای توسعه و تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات و تکمیل مدرسه امداد هلال‌احمر بخش کوهین از محل ماده 12 اعتبارات مناسبی را در دستور کار داریم.

یادآور می شود در این مراسم درجه امدادی به 250 امدادگر جمعیت هلال‌احمر استان قزوین هم اعطا و از اقدامات این نیروها تقدیر و تجلیل و از خودگذشتگی امدادگران به عنوان تبیین‌کننده ایثار برگرفته از دوران دفاع مقدس یاد شد.

گفتنی است در این مراسم مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات و فرحناز رافع رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، حمید ره‌انجام مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین و سایر مسؤولان استانی و کشوری حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار