نماینده ولی‌فقیه در قزوین:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم از نعمت ولایت فقیه که همان ولایت توحیدی است، بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۳۷۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 06 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در مسجد مهدیه برگزار شد، اظهار داشت: ولایت فقیه حقیقتی بود که در کتب عرفانی، روایی و دینی از طریق علما و بزرگان در قم و نجف بیان شده بود، اما در عمل مردم کمتر با این حقیقت آشنا بودند.

وی با بیان اینکه تجلی ولایت فقیه در کشور مهم‌ترین ره‌آورد انقلاب اسلامی است، اذعان کرد: مطابق با آیات قرآن، ولایت همه مردم برعهده خدای متعال بوده و این ولایت خدای متعال است که مردم را از شرک و ظلمت نجات می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه پیامبر(ص) و ائمه‌اطهار(ع) تجلی ولایت الهی در بین مسلمانان هستند، تأکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم از نعمت ولایت فقیه که همان ولایت توحیدی است، بهره‌مند شدند.

عابدینی یادآور شد: این انقلاب با قدرت، عظمت و پشتیبانی خدای متعال شروع شد و با همین پشتیبانی در حال حرکت در مسیر خود است و جوانان بسیاری که در ایام انقلاب نبودند هم با مطالعه حوادث آن ایام، یاور انقلاب و نظام شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار