مدیرعامل آب منطقه‌ای قزوین با بیان اینکه کشور در منطقه کم‌آب و غیرخشک قرار دارد، گفت: میزان بارندگی در استان قزوین نسبت به سال گذشته منفی 46 درصد است.
کد خبر: ۳۷۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 06 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حمید پویا در نشست خبری که به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر صبح امروز در سالن جلسات شرکت آب منطقه‌ای قزوین برگزار شد، اظهار داشت: آب پایه و اساس توسعه کشور بوده به گونه‌ای که اگر آب وجود داشته باشد، می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح و مطلوب برای توسعه حوزه‌های مختلف توسعه، کشاورزی و صنعت گام برداشت.

وی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته افزود: در دولت دهم اعتبار اختصاص یافته به شرکت آب منطقه‌ای قزوین 52.5 میلیارد تومان بوده و در دولت یازدهم این اعتبار 171 میلیارد تومان است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای قزوین ادامه داد: توسعه و تقویت پروژه‌های زیرساختی نیازمند آب بوده و همچنین توجه به این پروژه‌ها در حوزه آب به اعتبارات گسترده‌ای نیاز دارد.

پویا با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته در سفر هیأت دولت به استان قزوین تصریح کرد: در این سفر اوراق مشارکت به اعتبار 57 میلیارد تومان اختصاص یافت که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته جمع اعتبارات اختصاص یافته به 80 میلیارد تومان رسیده است که در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های مطلوب و مناسب اقدامات مؤثر انجام می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه کشور در منطقه کم‌آب و غیرخشک قرار دارد، خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در استان قزوین نسبت به سال گذشته منفی 46 درصد است چراکه در سال گذشته میزان بارندگی 196 میلی‌متر بوده و در سال جاری هم این میزان بارش، 105 میلی‌متر پیش‌بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار