مسؤول واحد عمرانی شهرداری اقبالیه:
مسؤول واحد عمرانی شهرداری شهر اقبالیه گفت: خودباوری‌ها پس از پيروزی انقلاب اسلامی موجب شده این واحد اقدام به احداث پروژه‌های بزرگ و شاخصی کند که دگرگونی‌های عمران شهری از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۷۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 07 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیف‌الله علیزاده در جلسه کمسیون عمرانی که به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در حوزه عمران شهری بوده به گونه‌ای که هم‌اکنون در کشور ایران در حوزه‌ عمرانی، بخش‌های پزشکی، نانو و هسته‌ای شاهد پیشرفت و توسعه چشمگیر هستیم.

وی افزود: شهرداری شهر اقبالیه هم در طول چهار سال گذشته ایجاد تحولات زیرساختی در شهر را آغاز کرده و با اجرای طرح‌های مختلف چهره شهر را متحول ساخته است.

مسؤول واحد عمرانی شهرداری شهر اقبالیه ادامه داد: احداث بوستان بانوان، بهسازی دیوار آرامستان، ساخت ساختمان آتش‌نشانی یک و دو، احداث بوستان ولایت، ساخت ساختمان شهرداری، ساخت زمین چمن فوتبال از فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری شهر اقبالیه است.

علیزاده تصریح کرد: خودباوری‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی موجب شده واحد عمران شهری شهرداری شهر اقبالیه اقدام به احداث پروژه‌های بزرگ و شاخصی کند که دگرگونی‌های عمران شهری از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار