امام جماعت مسجد توحید اقبالیه:
امام جماعت مسجد توحید اقبالیه گفت: مهم‌ترین دلایلی که سبب شد بنده به عنوان برترین امام جماعت استان قزوین انتخاب شوم این بود که اساس فعالیت در مسجد توحید بر کارگروهی گذاشته شد.
کد خبر: ۳۷۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 07 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، 31 مرداد ماه به نام روز جهانی مساجد و بسیج محلات نامگذاری شده و در سال جاری هم طی همایشی که به همین مناسبت برگزار شد، مسجد ولایت به عنوان مسجد برتر استان قزوین و حجت‌الاسلام جبار همتی امام جماعت مسجد توحید اقبالیه به عنوان امام جماعت برتر این استان انتخاب شدند.

هدف اصلی از برگزاری جشنواره برترین‌های مساجد شناسایی ارکانی بود که با یکدیگر همکاری و هم‌افزایی داشتند و حجت‌الاسلام همتی که برگزیده این جشنواره بود، در همایش سنگر فیروزه‌ای امروز که در مسجدالنبی‌(ص) شهر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: ابتدای بهمن ماه سال جاری برای نخستین بار بسیج محلات کشور همایشی در تهران ترتیب داد و بنده در آن همایش هم به عنوان برترین امام جماعت استان قزوین انتخاب شدم.

وی افزود: مهم‌ترین دلایلی که سبب شد بنده به عنوان برترین امام جماعت استان قزوین انتخاب شوم این بود که اساس فعالیت در مسجد توحید بر کارگروهی گذاشته شد و در این مسجد برای تمام نمازگزاران پیر و جوان احترام و ارزش قائل هستیم.

امام جماعت مسجد توحید اقبالیه مطرح کرد: برای نخستین بار در این مسجد نماز صبح برگزار شد و به گزارش کلانتری حاضر در محل، به دلیل رفت و آمد نمازگزاران از تخلفات این منطقه کاسته شد.

همتی تصریح کرد: یکی از اهداف هیأت امنا و بنده در مسجد توحید این است که جوانان را از همه اقشار جامعه به مسجد جذب کنیم و این اقدام را به وسیله دیدار حضوری و صحبت در جلسات مختلف با جوانان و پیگیری آن انجام می‌دهیم.

امام جماعت مسجد توحید اقبالیه ادامه داد: در ایام محرم و ماه رمضان برای سخنرانی از طلبه‌های جوان دعوت می‌شود تا تجربه کسب کنند و در مناسبت‌های مختلف به جوانان هدیه داده می‌شود تا برای حضور در مسجد رغبت داشته باشند.

گفتنی است، محمد سروری معاونت بسیج محلات سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، مسجدی را مسجد برتر می‌داند که در امور عام‌المنفعه و برنامه‌های مختلف فرهنگی حضور فعال داشته باشد و برای جذب قشر جوان فعالیت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار