کد خبر: ۳۷۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰ 10 February 2017

جامعه > مشکلات مردم - کاربران مشکلات خود را نوشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود را  صفحه مشکلات مردم نوشته اند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

- از وزیر آموزش و پرورش بپرسید که چرا اضافه کار نیروهای ستادی کارمندان مستقر در ادارات آموزش و پرورش یا همان کادر اداری استانها بیش از پنج ماه است که پرداخت نشده است؟ نیروهای خلاق و کاری از بدنه ادارات خارج می شوند. چرا فکری به حال این قشر زحمت کش نمی کنید؟

-  مادری هستم که چندی است دچار بیماری سرطان شده ام و دخترم در کیش با همسرش زندگی می کند ولی برای طی مراحل شیمی درمانی از کیش به رشت می آید تا با من در بیمارستان همراه باشد . از اواخر دی ماه که برای تهیه بلیط کیش به رشت و بالعکس اقدام می کند گفته می شود که باید بلیط روی تور و به صورت چارتر خریداری شود واین ظالمانه ترین نوع مردم آزاری است برای کسی که  راهی به جز استفاده از سفر های پر وازی ندارد و در شرایطی که مادری بیمار محتاج حضور فرزند است باید اینگونه زیان کند و یا از کیش به تهران و بعد با سفر زمینی به رشت بیاید در حالی که همواره پرواز کیش رشت دارای صندلی های خالی بسیار است .

- با سلام از معلولین بهزیستی هستم که از سال 87 برای خودروی ویژه ثبت نام کرده ام . بالاخره دیروز از بهریستی تماس گرفتند گفتند برویم پارس خودرو . به آنجا مراجعه کردیم . ثبت نام انجام شد و گفتند نوع خودروی درخواستی را تعیین کنید . لیستی به من دادند تا انتخاب کنم . فقط برلیانس اتومات و دنده ای موجود بود و گفتند با بیش از 55 میلیون . بقیه ظرفیت بقیه خودروها پر شده است . آخر من معلول که برای خرید یک ویلچر بودجه ندارم ، حتی با فرض 30 ملیون تخفیف بهزیستی ، از کجا بیاورم 25 ملیون وجه نقد ، ان هم فقط ظرف 2 روز بعد از ثبت نام . لطفا فکری به حال معلولان بیچاره این جامعه بکنید .

- ضمن تشکر از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به خاطر تصویب همسان سازی حقوق بازنشستگان ، تقاضامندیم ضمن اصلاح بند 1 الحاقی به تبصره 12 با حذف عبارت «« زیر 2 میلیون تومان »»از همان ردیفهای مندرج در جداول شماره، 8،7 و9 این قانون ، از منابع هدفمندی یارانه ها و صندوق توسعه ملی، مبلغ فوق را تا میزانی افزایش دهند که اختلاف حقوقی همه بازنشستگان فرهنگی با شاغلین فرهنگی در سال اول سال ۱۳۹۶ تا 60 و 30 باقیمانده در سال بعد سال ۱۳۹۷ برطرف شود.در غیر اینصورت تبعیض مضاعفی ایجاد خواهد شد که ظلم آشکار است.

- لطفا پیگیری کنید قراره تا پایان اسفند 95 مرحله دوم ازمون استخدامی دستگاههای اجرایی و وزارت نیرو در سال 95 برگزار شود یا نه؟؟

- سلام چرا بخشودگی سود وام های زیر 100 میلیون اجرایی نمی شود؟؟ مگر مجلس تصویب نکرده پس چرا بانک مرکزی قانون را دور می زند؟

- اسلام ، اداره برق در خصوص اطلاعيه هايي كه براي هشدار قطع برق قبوض مي فرسته شامل پرينت رنگي و هزينه پست مبلغ 4360 تومان به حساب قبض اضافه مي كنه بطوريكه من در حال حاضر فقط 30،000 تومان بايد هزينه اطلاعيه هاي قطعي رو بدم خواهش ميكنم رسيدگي كنيد . ايميل و اس ام اس و راههاي الكترونيكي هست وقتي قبض به دستم نرسيده اينهمه جريمه كه از جريمه بانكي هم بيشتر شده لطفا رسيدگي كنيد

- با درود خدمت دوستان و سروران گرامی چند وقتی میشه که یک کارگاه بچینگ بتون در محله خیابان مازندران نزدیک میدان امام حسین تهران راه اندازی شده است که موجب آلودگی شدید هوا به خاطر تخلیه سیمان و آلودگی صوتی بابت شبانه روزی کار کردن این ایستگاه شده است با پیگیری های فراوان با شهرداری و مسئولین مربوطه به هیچ نتیجه ایی دست نیافتیم کما اینکه همسایگان شکایت به دادگاه برده اند و جوابی نگرفته اند حال از شما برزگواران درخواست دارم پیگیر موضوع باشید شاید از سوی شما بتوانیم جواب قانع کننده ایی بگیریم با سپاس فراوان

- با سلام و تشكر از شما خواهشن مسولين به فكر ما مستاجران باشند كه 5ساله همه داراييمون و گرفتن قرض و وام ثبت نام مسكن مهر پرديس كرديم و تازه شنيده شده اب پروژه هارو قطع كردند و همينجوريشم بهانه براي شركت عمران پرديس وجود داره كه تاخير بندازه واگذاري هارو خواهشن به گوش مسولين برسونيد كه مستاجري طاقت مارو بسر برده و مسكن نا مهر مارو زودتر تحويل بدن

- عوارضی اتوبان تهران پردیس تا آخرین باری که از آن عبور کردم 3500 تومان بود که برای اهالی پردیس بسیار گران است که هر روز بخواهند 7000 تومان بدهند. جاده قدیم هم پر از ماشین سنگین است که برای ساکنین آن بسیار پر خطر است و در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ. برای اتوبانی که 20 کیلومتر بیشتر نیست، چطور 3500 تومان عوارض میگیرند؟

- هرماه مبلغی بابت خدمات مبتنی بر ارزش محتوی به صورتحساب تلفن همراه افزوده میشود که بدون اطلاع دارنده سیم کارت میباشد با وجود مراجعه به دفتر همراه اول و اعلام قطعی مبلغ فوق از صورتحساب ماهانه مجددا بدون ارسال صورتحساب تلفن به دارنده سیم کارت رقم فوق را اضافه کرده اند و دارندگان سیم کارت بدون اطلاع به گمان اینکه مکالمه ای صورت گرفته است وجه صورتحساب را پرداخت مینمایند مشکل فوق مشکل خیلی از دارندگان سیم کارت همراه اول است  به مثابه برداشت من غیر حق است اینجانب شکایت خودم را از بابت افزایش در صورتحساب بابت خدمات فوق اعلام کرده ام ولی ننتیجه بخش نبوده است با تشکر

2

شهرداری

- سلام از شهر داری تهران خواهشمندم در باره مسیر رویی تونل قطار تهران تبریز تصمیم بگیرد این پروژه در منطقه مسکونی 17و 18 تهران واقع است که مدت 7 ساله بصورت زمین خاکی رها شده موجب مشکلات عدیده ای برای مردم محل شده . ایا طرحهای عمرانی شمال تهران هم این همه سال زمان می برد؟

- با سلام در بزرگراه جلال آل احمد ورودی شهرآرا پل هوایی عابرین پیاده وجود داره که با توجه به تعدد زیاد عابرین پیاده و افراد سالخورده و بیمار نیاز به برقی بودن این پل قطعی است . لطفا در مورد نصب پله برقی اقدام فرمایید . با تشکر

- با سلام مسیر روزانه اینجانب از مترو حقانی تا میدان ونک است. درست ابتدای بزرگراه حقانی بعد از چهار راه جهان کودک، ساختمانی بسیار بزرگ در حال ساخت می باشد. عبور از کنار این ساختمان با توجه به خودروهایی که پارک شده و بزرگراه را اشغال نموده، سبب شده تا عابرین از لان دو اتوبان حقانی عبور کنند. متاسفانه پلیس راهور، برای توقف در میدان ونک خودروها رو متوقف می کند، لیکن هیچ نیرویی برای کنترل این محدوده در نظر نگرفته است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار