مدیرکل انتقال خون قزوین:
مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: ظرفیت خون و فرآورده‌های خونی این اداره‌کل و تأمین تمام گروه‌های خونی در حد کاملاً مطلوب بوده و هیچ مشکلی در این خصوص احساس نمی‌شود.
کد خبر: ۳۷۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 13 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمدحسین برادران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص آمادگی سازمان انتقال خون برای تعطیلات نوروزی سال 96 اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن تعطیلات ایام نوروز، همچون سال‌های گذشته مطابق با یک برنامه‌ریزی دقیق عمل می‌کنیم و در این ایام اداره‌کل انتقال استان خون قزوین هم، همه روزه آماده خدمت‌رسانی است.

وی با بیان اینکه اداره‌کل انتقال خون استان قزوین فقط در روزهای یکم، دوازدهم، سیزدهم فروردین و همچنین روز جمعه تعطیل است.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین با اشاره به فعالیت‌های مرکز خونگیری گفت: مرکز خونگیری تاکستان هم به جز تعطیلات رسمی در سایر روزها فعال است و ذخیره خون و فرآورده‌های خونی هم قبل از ایام نوروز تأمین، نگهداری و آماده توزیع به بیمارستان‌ها است.

برادران اذعان کرد: ظرفیت خون و فرآورده‌های خونی اداره‌کل انتقال خون استان قزوین و تأمین تمام گروه‌های خونی در حد کاملاً مطلوب بوده و خوشبختانه مشکلی در این خصوص احساس نمی‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: برای پایان سال جاری برنامه‌ریزی دقیق صورت گرفته تا با فراخوان، دعوت از ادارات و سایر اهداکنندگان سطح استان قزوین، با یک ذخیره مطلوب به استقبال ایام نوروز برویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار