به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
سومین اردوی استارت‌آپ با حضور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین و جمعی از دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 18 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سومین اردوی استارت‌آپ قزوین با حضور علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، مرتضی موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، جمعی از محققان، دانشجویان، علاقمندان حوزه کارآفرینی در سالن آمفی‌تئاتر علامه رفیعی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در این مراسم با اشاره به راهبرد سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: کارآفرینی نقش مهمی در اقتصاد و توسعه زیرساخت‌های کشور دارد و برگزاری این رویدادها هم آشنایی با ایده‌های برتر به ویژه در حوزه صنعت، معدن و تجارت است که از آن حمایت می‌کنیم.

 

وی افزود: یکی از ایده‌هایی که از آن حمایت می‌کنیم، طراحی اپلیکیشن فروش باقلوای قزوین بود که مقرر شد دستور آن از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت صادر و این سازمان هم مشارکت کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد: یکی از 6 ایده مرتبط با حوزه صنعت، معدن و تجارت اجرای طرح پایگاه باقلوای قزوین بود که در این زمینه در شهرک شیرینی قزوین با این ایده همکاری می‌شود.

پرزحمت خاطرنشان کرد: در ساخت و اجرای شهرک شیرینی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین قول مساعد داده تا ایده‌های خود را در ساخت این شهرک ارائه دهد.

این مسؤول در ادامه با آرزوی توفیق روزافزون برای دانشجویان اضافه کرد: با طرح‌هایی که توسعه اقتصادی را به همراه داشته باشد و دستاوردها و ظرفیت‌های این استان را معرفی و به دیگر کشورها صادر کند، استقبال می‌کنیم.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین هم در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر کشور در عرصه‌های مختلف از جمله مهندسی پزشکی، نرم‌افزار، سخت‌افزار و غیره ادامه داد: با طراحی ایده‌های نو می‌توانیم دنیا را تسخیر کرده و حرف نخست را در منطقه بزنیم.

مرتضی موسی‌خانی با بیان اینکه از ایده‌های نو استقبال می‌کنیم، یادآور شد: دانشجویان با طراحی ایده‌های خود می‌توانند گام مهم و مؤثری در زمینه ارائه محصولات دانش‌بنیان بردارند.

 

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف و دغدغه‌های مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی رسیدن به دانشگاه نسل سوم یا دانشگاه کارآفرین بوده که درصدد تربیت انسان‌های کارآفرین است.

گفتنی است، برگزاری کارگاه‌های تخصصی، نحوه ارائه ایده‌ها، آشنایی شرکت‌کنندگان با کارآفرینی، ایجاد نمونه اولیه محصول و نحوه تهیه مدل کسب و کار از جمله دستاوردهای سومین اردوی استارت آپ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین است.

یادآور می‌شود در سومین اردوی استارت‌آپ، دانشجویان به صورت انفرادی و یا تیمی ایده‌های خود را ارائه دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار