در بودجه 96 شهرداری قزوین لحاظ شد
اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح امام رضا(ع)، 55 میلیارد تومان در بودجه 96 شهرداری قزوین را تصویب کردند.
کد خبر: ۳۷۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 18 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه شورای اسلامی شهر قزوین با عنوان بررسی بودجه پیشنهادی 96 شهرداری قزوین با حضور اعضای شورا و مدیران شهرداری قزوین در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه با بیان اینکه ادامه پل آیت‌اله ابوترابی باید به پل امام رضا‌(ع) متصل شود، اظهار داشت: با ادامه این پل، مبحث کمربندی در این مسیر دچار تناقص نشود.

فرج‌الله فصیحی‌رامندی افزود: اگر این اتصال برقرار نشود با مشکلاتی مواجه می‌شویم به همین دلیل باید اجرای این پروژه سال 96 در دستور کار شهرداری قزوین باشد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین در ادامه این جلسه بیان کرد: احداث تقاطع یاد شده با روند مطلوبی در حال اجرا است و اگر با همین روند پیش برود، سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدمحمد علمی با اشاره به اینکه اگر ساخت پل آیت‌اله ابوترابی و امام رضا‌(ع) سال 96 به اتمام برسد، بیستمین احداث تقاطع غیر همسطح در شهر قزوین تکمیل می‌شود، مطرح کرد: با تحقق این مهم، فاز یک طرح جامع ترافیک شهر قزوین اجرایی و انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: چند سالی است که شهرداری قزوین ساخت پل‌های غیرهمسطح را در شهر قزوین آغاز کرده که اکنون بعد از گذشت زمان، نیاز به تعمیر و نگهداری در برابر آسیب‌های جدی که متحمل می‌شود، دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین اضافه کرد: باید مبلغی برای تقاطع‌هایی که به بهره‌برداری رسیده در نظر گرفته شود تا اگر این تقاطع‌ها با مشکلی مواجه بود، با بازدید کارشناسان شناسایی و در راستای رفع آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.

گفتنی است، بعد از بحث و تبادل نظر، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح امام رضا‌(ع)، 55 میلیارد تومان در بودجه 96 شهرداری قزوین را تصویب کردند.

همچنین 500 میلیون تومان برای پروژه مرمت و نگهداری تقاطع‌های غیر همسطح در بودجه پیشنهادی 96 شهرداری قزوین به تصویب رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار