نایب رئیس شورای شهر قزوین:
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: باید یک باند ویژه رفت و باند دیگر مختص بازگشت در مسیر بهشت فاطمه(س) اختصاص یابد تا مشکل ترافیک سنگین این مسیر برطرف شود.
کد خبر: ۳۷۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 18 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد خورشیدی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که با حضور اعضای شورا و مدیران شهرداری قزوین در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با بیان اینکه باید ایجاد یک باند جدید در مسیر بهشت فاطمه(س) در دستور کار شهرداری قرار گیرد، اظهار داشت: این پروژه در بودجه پیشنهادی 96 شهرداری قزوین در نظر گرفته نشده که از شهردار قزوین درخواست تعیین اعتبار و توجه به این موضوع را خواستاریم.

وی افزود: باید یک باند ویژه رفت و برگشت در مسیر بهشت فاطمه(س) اختصاص یابد تا مشکل ترافیک سنگین این مسیر برطرف شود و تردد به سهولت صورت گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه مسیر بهشت فاطمه(س) با یک باند رفت و برگشت در یک جاده باریک است، گفت: در این مسیر رودخانه‌ای وجود دارد که باید روی آن پوشانده شود و همچنین درختان قدیمی که عمر خود را کرده، می‌توان یک باند اضافه کرد تا مشکلات مردم برطرف شود.

خورشیدی خاطرنشان کرد: مطالعه ایجاد یک باند جدید در مسیر رودخانه‌ در دوره سوم شورای اسلامی شهر قزوین مطرح شده اما تاکنون هیچ اقدام جدی صورت نگرفته است.

این مسؤول یادآور شد: اجرای پروژه باند ویژه رفت و برگشت موجب کاهش حجم بار ترافیکی این مسیر می‌شود به همین دلیل ساخت آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

* باید تملک مسیر بهشت فاطمه(س) برطرف شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین هم در ادامه این جلسه بیان کرد: موضوع تملک احداث باند جدید بهشت فاطمه(س) باید برطرف شود تا شهرداری قزوین اقدامات لازم را انجام دهد.

سیدمحمد علمی افزود: البته می‌توانیم این پروژه را در بودجه پیشنهادی 96 شهرداری قزوین تعریف کرده و مبلغی را در نظر بگیریم تا بحث و تبادل نظر در این خصوص با حضور شهردار قزوین صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار