معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین عنوان کرد
معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: شهرداری قزوین به منظور صرفه‌جویی و اجرای اقتصاد مقاومتی در نواحی منفصل و معابر دیگر شهری از آسفالت سرد استفاده می‌کند زیرا این نوع آسفالت هزینه کمتری نسبت به دیگر آسفالت‌ها دارد.
کد خبر: ۳۸۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ 20 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیدمحمد علمی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: آسفالتی که سازمان عمرانی شهرداری قزوین در معابر اصلی و فرعی این شهر استفاده می‌کند، طبق آزمایش‌های مکانیک خاک، جزو شرایط ممتاز شناخته شده است.

وی با بیان اینکه کیفیت آسفالت سطح معابر منطقه یک شهرداری قزوین نسبت به جمعیتی که دارد، مطلوب است، گفت: آسفالتی که در این منطقه به کار گرفته شده وضعیت مطلوبی دارد و دوام عمر آن بیش از پنج سال است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: شهرداری قزوین به منظور صرفه‌جویی و اجرای اقتصاد مقاومتی در نواحی منفصل و معابر دیگر شهری از آسفالت سرد استفاده می‌کند زیرا این نوع آسفالت هزینه کمتری نسبت به دیگر آسفالت‌ها دارد.

علمی ادامه داد: چند سالی است که شهرداری قزوین آسفالت کردن معابر اصلی و فرعی براساس تکنیک‌های جدید را در دستور کار خود قرار داده است تا بتواند عمر مفید آسفالت را ارتقا دهد.

وی خاطرنشان کرد: آسفالت رنگی در کلان شهرها استفاده می‌شود و در شهر قزوین هم در چند نقطه شهر قزوین استفاده شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: در استفاده با آسفالت رنگی مشکل نداریم اما این نوع آسفالت 200 هزار تومان به ازای هر تن نسبت به آسفالت دیگر گران‌تر است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه هر منطقه‌ای از شهر قزوین که درآمد بیشتری دارد باید به همان میزان خدمت‌رسانی شود، اظهار داشت: این نگاه اشتباه است و باید اصلاح شود زیرا ارائه خدمات شهری به صورت عادلانه از اهداف مجموعه مدیریت شهری بوده و باید همه مدیران در این زمینه گام بردارند.

حسین غیاثوند با بیان اینکه خدمات‌رسانی به مردم محروم از اهداف تشکیل انقلاب اسلامی بوده است، گفت: باید خدمات شهری در مناطق سه‌گانه شهرداری قزوین افزایش یابد تا آن‌ها از محرومیت نجات یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار