رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین:
رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) استان قزوین گفت: همایش معماری و شهرسازی تحت عنوان تعامل مجموعه‌ها و ساختمان‌های نیروگاهی با محیط، موضوعی بسیار مهم است که اهمیت آن در جهان بر کسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۳۸۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 20 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی زندیه در چهارمین همایش ملی معماری و شهرسازی که ظهر امروز در تالار اجتماعات مرکزی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) استان قزوین برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: چهار همایش ملی در حوزه معماری و شهرسازی تا کنون برگزار شده که موضوع چهارمین همایش که تعامل مجموعه‌ها و ساختمان‌های نیروگاهی با محیط بسیار با اهمیت است.

وی با بیان اینکه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) استان قزوین قطب علمی دانشگاه‌های استان قزوین است، گفت: دوره تحصیلی دکتری در رشته مرتبط با تعامل مجموعه‌های نیروگاهی با محیط فقط در این دانشگاه در سطح کشور بوده که تاکنون 10 نفر فارغ‌التحصیل داشته و 13 نفر هم در حال تحصیل دارد.

رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) استان قزوین تصریح کرد: به هیچ وجه اصراری بر گرفتن تعداد بسیاری دانشجو در این رشته را نداریم و تأکید این دانشکده بیشتر بر کیفیت است و فارغ‌التحصیلان این رشته در دانشگاه، هم اکنون در مناصب مختلفی در سطح کشور مشغول به خدمت هستند.

زندیه با اشاره به این نکته که دانشجویان دکتری از فرصت مطالعاتی سفر به کشورهای مختلف همچون آمریکا، کانادا و کره جنوبی به خوبی استفاده می‌کنند، ادامه داد: تعامل بین دانشگاه و مراکز مختلف اجرایی و صنعتی در حوزه ارتباط با محیط زیست می‌تواند دستاوردهای مطلوبی به همراه داشته باشد که دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در این زمینه ارتباط مطلوبی با دست‌اندرکاران این حوزه برقرار کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار