از 13 اسفندماه
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از برپایی نمایشگاه فروش بهاره قزوین از 13 اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۳۸۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 21 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین هادی طاهرخانی اعلام کرد: نمایشگاه فروش بهاره قزوین از تاریخ 13 لغایت 21 اسفند ماه (به مدت 9 روز)، با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین و اتاق اصناف استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاه در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع با حضور تولید و عرضه کنندگان محصولات در حوزه پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، شوینده، بهداشتی و ... برپا می‌شود و مشارکت‌کنندگان با ارائه تخفیف محصولات خود را عرضه می‌کنند.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تأیید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان قزوین بوده و بازرسان این سازمان‌ها بر نحوه فروش غرفه‌داران نظارت دارند.

وی افزود: نمایشگاه فروش بهاره در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما جهت بازدید عموم دایر خواهد بود.

این مسؤول یادآور شد: متقاضیان حضور در نمایشگاه فوق می‌توانند با مراجعه به سایت www.qifc.ir فرم پیش ثبت نام را دریافت و از شرایط حضور در نمایشگاه مطلع شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار