رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز خبر داد
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز گفت: این اداره پس از پشت سر گذراندن فازهای فشرده و متنوع مایه‌کوبی در دام‌های سنگین و سبک، پس از یک وقفه کوتاه در قسمت دام سنگین، مایه‌کوبی علیه بیماری‌های لمپی‌اسکین و تب برفکی را آغاز کرده است.
کد خبر: ۳۸۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ 25 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی آقاجان‌نیا‌معلم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: اداره دامپزشکی شهرستان البرز، پس از پشت سر گذراندن فازهای فشرده و متنوع مایه‌کوبی در دام‌های سنگین و سبک، پس از یک وقفه کوتاه در قسمت دام سنگین، مایه‌کوبی علیه بیماری‌های لمپی‌اسکین و تب برفکی را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: تعداد دام‌های سنگین روستایی و صنعتی شهرستان البرز در مجموع به بیش از 10 هزار رأس می‌رسد که با توجه به همزمان بودن مایه‌کوبی‌ علیه این دو بیماری، پیش‌بینی می‌شود که این عملیات پیش از پایان سال جاری به اتمام برسد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز در پایان گفت: بیماری‌های لمپی‌اسکین و تب برفکی، از جمله بیماری‌های پر زیان در بخش اقتصاد دامداری بوده و دامپزشکی هم با توجه به همین موضوع و به جهت کمک به اقتصاد دامداران، اقدام به مایه‌کوبی علیه این بیماری‌ها می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار