مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در آستانه فرا رسیدن سال جدید وآغاز سفرهای نوروزی، سامانه۱۴۱ یا سامانه اطلاع رسانی راههای کشور با ۶۰ خط تلفنی فعال راه اندازی شد.
کد خبر: ۳۸۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 25 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، افشین پیرنون در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سامانه اطلاع رسانی ۱۴۱ با ۶۰ خط تلفنی فعال برای ارتباط با مرکز مدیریت راهها و اخذ اطلاعات لازم درباره محورهای مواصلاتی استان و کشور با بهره گیری از بستر مخابراتی فیبر نوری در ساختمان راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: سامانه ۱۴۱ یا سامانه اطلاع رسانی راه های کشور دارای سه بخش گویا، پیامک و پایگاه اطلاع رسانی است که با شماره گیری ۱۴۱ در هر نقطه از استان و کشور شهروندان عزیز می توانند با سامانه گویای ۱۴۱ ارتباط تلفنی برقرار کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خاطر نشان کرد: در بخش پیامک این سامانه، شهروندان می توانند با ارسال یک پیام حاوی کد قدیم شهر مبداء و مقصد به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۴۱، مسافت بهینه و شهرهای مسیر را دریافت کنند.

وی یادآور شد: به طور مثال :برای دریافت مسافت و مسیر قزوین به مشهد ۰۵۱۱*۰۲۸۱ را به ۱۰۰۰۱۴۱ ارسال کنید و جهت دریافت آخرین وضعیت جوی ترافیکی عدد ۱۴۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱  پیامک کنید.

پیرنون بیان کرد: نرم افزار اندرویدی ۱۴۱ از طریق برنامه بازار و وب سایت www.۱۴۱.ir، بصورت رایگان قابل دریافت و نصب بر روی گوشی های تلفن همراه است که دریافت آخرین تصویر دوربین های نظارتی سطح جاده های کشور از طریق این نرم افزارامکان پذیر است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: برای دریافت سوال، انتقاد و پیشنهاد، صندوق پیامک ۲۰۰۰۱۴۱، بخش دریافت انتقاد و پیشنهاد سامانه گویای ۱۴۱ و ایمیل info@nrmc.ir   نیزمهیا شده است.

وی در پایان با آرزوی نوروزی شاد با سفری ایمن اظهار امیدواری کرد: انشاالله هموطنان عزیز قبل از آغاز سفر به منظور مدیریت سفر خود با بهره گیری از سامانه اطلاع رسانی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راهها اطلاع حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار