با حضور مسؤولان کشوری و استانی
دومین جشنواره سراسری قصه‌گویی مهر در قزوین با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۳۸۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 28 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، دومین جشنواره سراسری قصه‌گویی مهر با عنوان «لی‌لی لی‌لی حوضک» در کتابخانه امام خمینی‌(ره) استان قزوین با حضور مربیان کانون‌های هلال احمر، قصه‌گویان و داوران به کار خود پایان داد.

در این مراسم که مسؤولان کشوری و استانی همچون مسعود حبیبی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلا‌احمر حضور داشتند، از نفرات برتر در بخش قصه‌گویی تقدیر و تجلیل شد.

در دومین جشنواره سراسری قصه‌گویی مهر(لی‌لی لی‌لی حوزک) سال جاری، 21 استان از استان‌های کشور شرکت داشت و یادآور می‌شود که افتتاحیه این جشنواره در نهم اسفندماه سال جاری در حسینیه امینی‌های استان قزوین برگزار شد.

از نفرات برتر برگزیده این جشنواره می‌توان به اعظم کاظمی از استان قزوین، سمیه اسماعیلی از آذربایجان شرقی، مژگان عارف‌منش از استان قزوین، زهره دهقان از خراسان شمالی و رقیه حاج‌محمدی از استان مازندارن اشاره کرد.

نادر میرزایی معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین در این جشنواره اظهار داشت: باتوجه به اینکه بیشتر استان‌های کشور در دومین جشنواره سراسری قصه‌گویی مهر شرکت داشت، استان‌های آذربایجان غربی، کرمان و همدان بیشترین آمار شرکت‌کننده را در این بخش به خود اختصاص می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار