معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان به عنوان کارگزاران اصلی و ارکان نظام تعلیم و تربیت، قابل احترام بوده و از تقدس ویژه ای برخوردارند.
کد خبر: ۳۸۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 01 March 2017
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان به عنوان کارگزاران اصلی و ارکان نظام تعلیم و تربیت، قابل احترام بوده و از تقدس ویژه ای برخوردارند.

رضوان حکیم زاده توجه به پرورش همه جانبه کودک  در دوران طلایی پیش دبستانی و دبستانی را بسیار مهم خواند و افزود: هفت سال دوم سن کودک، بهترین دوران تربیت پذیری محسوب می شود از این رو فراهم نمودن تمام امکانات و شرایط مساوی برای همه کودکان ایرانی ضروری است و خرسندیم که در این مسیر، سیاست معاونت آموزش ابتدایی فراهم نمودن عدالت آموزشی است و نباید قومیت، مذهب، جنسیت و نژاد، کوچکترین خللی در این اراده ی آهنین بوجود آورد.

حکیم زاده در ادامه تاکید کرد: تنوع فرهنگی قابل احترام بوده و فرصت مطلوب و پشتوانه ی غنی جامعه به شمار می آید.

وی افزود: می توان با تکیه بر این تنوع فرهنگی، سنگ بنای تربیت نسل آینده را پایه ریزی کرد تا شاهد کشوری با نشاط باشیم که در اوج توسعه، به خرده فرهنگ های زیبای خود می بالد.

حکیم زاده در تشریح برنامه های معاونت آموزش ابتدایی به سیاست این معاونت در راستای تربیت دینی و قرآنی اشاره نمود و اذعان داشت: قرآن درس زندگی و چراغ راه بشر در رسیدن به سرمنزل مقصود است و آموزش و پرورش بر خود واجب می داند نسلی که برای آینده می خواهد تربیت کند، آشنا با قرآن و سیره ائمه اظهار باشد.

معاون وزیر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آموزش و پرورش مهم‌ترين خيمه‌گاه نظام است. بديهي است ثبات و اقتدار حكومت و تضمين استقرار كشور ارتباط زيادي به جايگاه و وضعيت امروز نظام تعليم و تربيت دارد.

از این رو ، معلمان باید تلاش بسیاری در قرآنی نمودن کودکان میهن اسلامی نماید و یقیناً سعادت دنیا و آخرت جامعه در گرو این همت معلمان خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار