با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه لرستان شاهد چندین افتتاح در زمینه های مختلف خواهد بود.
کد خبر: ۳۸۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 02 March 2017
رئیس دانشگاه لرستان ظهر دیروز(چهارشنبه) در گفتگوی کوتاه با خبرنگار تابناک؛ ضمن بیان اینکه دکتر محمد فرهادی وزیر علوم روز شنبه ۱۴ اسفندماه به استان لرستان سفر یک روزه ای  خواهند داشت به برخی از اهداف این سفر اشاره کردند:
 دکتر عزیزی هدف حضور دکتر فرهادی در دانشگاه افتتاح برخی از پروژه ها در راستای اقتصاد مقاومتی دانست که عبارتند از افتتاح آزمایشگاه مرکزی در سایت دانشگاهی دانشکده کشاورزی؛ افتتاح بیمارستان تخصصی دامپزشکی و افتتاح پروژه گاز رسانی به دانشگاه.   
وی در رابطه با تأثیر حضور دولت مردان در سازمان های اجرایی کشور بر پیشرفت و توسعه، اظهار کرد: مسلما کمبودها و پیشرفت ها به عینه دیده می شوند و دستورات لازم مستقیما صادر می شوند. 
ایشان ابراز داشتند که یکی از اهداف این است که وزیر محترم از نزدیک شاهد خواهند بود که دانشگاه لرستان برای توسعه زیر ساخت هایی مانند آزمایشگاه مرکزی که در راستای دانشگاه کار آفرین یکی از ضرورت هاست، چه کمبودهایی دارد.
عزیزی خاطر نشان کرد: سالیان سال محوطه دانشگاه لرستان محسور نبود، بلاخره با استفاده از منابع تسهیلات و درآمدسازی توانستیم مقداری بودجه تامین کنیم و هنوز هم برای ادامه کار  با کمبود اعتبار مواجه هستیم.
وی با بیان اینکه بخش عمده ای از مسکن مهر در زمین های دانشگاه قرار دار؛ این خانه ها هم اکنون فاقد متقاضی هستند؛ لذا یکی از موضوعات قابل طرح طرح اختصاص آپارتمان های مسکن مهر به عنوان خوابگاه دانشجویان متاهل در تحصیلات تکمیلی یا منازل مسکونی برای کارمندان و هیئت علمی دانشگاه است که این امر نیازمند تامین اعتبار است.
بررسی امکان این واگذاری این مسکن ها با مهندس بازوند استاندار لرستان و مهندس علیخانی مدیر کل راه و شهرسازی استان انجام شده است و این سیاستگذاری مورد استقبال قرار گرفته است.
رئیس دانشگاه لرستان بیان کردند ارائه نقطه نظرهایی در راستای توسعه ی همه جانبه دانشگاه، نشست صمیمی با اعضای هئیت علمی و ه‍یئت رئیسه ی  شورای دانشگاه از دیگر برنامه های حضور وزیر در دانشگاه لرستان خواهد بود.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: بزرگترین نتیجه تشریف فرمایی مقام عالی وزارت به دانشگاه لرستان در بررسی مشکلات و روند پیشرفت امور، صدور دستورات ویژه و پیگیری امور از نزدیک خواهد بود.

رئیس دانشگاه لرستان اظهار کرد: ما صادقانه می توانیم  ادعا کنیم که در دانشگاه لرستان پیشرفت های خوبی صورت گرفته است. افتتاح پروژه ها نیز بیانگر روشن این نکته است. 
لازم به ذکر است  در این سفر رئیس صندوق رفاه دانشجویی؛ مهندس یزدان مهر نیز وزیر را همراهی خواهند نمود.
این دومین سفر وزیر علوم به دانشگاه لرستان است. امیدواریم سفری پر خیر و برکت باشد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار