رئیس هیأت کشتی قزوین خبر داد
رئیس هیأت کشتی استان قزوین گفت: فدراسیون بین‌المللی کشتی از کم‌توجهی ایران به بخش بانوان ایراد گرفته بود که هیأت کشتی استان قزوین همگام با فدراسیون کشتی، فعالیت کشتی آلیش و گراپلینگ در بخش بانوان را آغاز کرده است.
کد خبر: ۳۸۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 04 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمود حیدری در نشست خبری کادر فنی تیم ملی نوجوانان ایران و اعضای هیأت کشتی استان قزوین که در هتل ورزش قزوین برگزار شد، اظهار داشت: هیأت کشتی جدید چند ماه است که شروع به فعالیت کرده و برای توجه به رده سنی پایه و کشف استعدادهای کشتی استان قزوین از فدراسیون کشتی درخواست شد تا نخستین اردوی تیم ملی نوجوانان در قزوین برگزار شود.

وی افزود: پس از تأیید فدراسیون کشتی، اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان هم با این درخواست موافقت کردند تا در حال حاضر قزوین میزبان نوجوانان کشتی‌گیر کشور باشد.

رئیس هیأت کشتی استان قزوین گفت: یکی از موضوعات اصلی در خصوص با کشتی قزوین مطرح است، افول کشتی این استان بوده و برای رسیدن به جایگاه اصلی کشتی قزوین استعدادیابی از برنامه‌های اصلی این هیأت است.

حیدری اضافه کرد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که بین هیأت کشتی و اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین امضا شد، استعدادیابی از سطح آموزشگاه‌ها در قزوین انجام و مسابقات کشتی آموزشگاهی هم برای نخستین بار پس از 10 سال بین 300 کشتی‌گیر برگزار شد که از بین این افراد 21 کشتی‌گیر مستعد انتخاب شدند.

رئیس هیأت کشتی استان قزوین تصریح کرد: این هیأت درصدد اصلاح زیرساخت‌های کشتی قزوین است تا خاستگاه سابق کشتی این استان به قزوین بازگردانده شود.

این مسؤول ورزشی یادآور شد: برای ایجاد انگیزه در رده پایه و دانش‌افزایی مربیان جوان قزوینی این میزبانی به قزوین واگذار شد تا در راستای اهداف هیأت کشتی استان قزوین حرکت شود.

حیدری عنوان کرد: ورزشکاران باید گذشته را فراموش کرده و برای کسب مدال در آینده تمرین کنند و زمینه را برای اصلاح فضای کالبدی کشتی فراهم کرده تا منزلت کشتی قزوین حفظ شود.

وی مطرح کرد: اصلاح زیرساخت‌های کشتی، توجه به رده سنی پایه، جذب و پرورش مربیان مستعد و علاقمند به کشتی، برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی برای این مربیان از برنامه‌های بلندمدت هیأت کشتی استان قزوین است که امیدواریم بتوانیم در این مسیر موفق عمل کنیم.

حیدری ادامه داد: فدراسیون بین‌المللی کشتی از کم‌توجهی ایران به بخش بانوان ایراد گرفته بود که هیأت کشتی استان قزوین همگام با فدراسیون کشتی، فعالیت کشتی آلیش و گراپلینگ در بخش بانوان را آغاز کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار