فرمانده تیپ موشکی 26 سلمان نیروی دریایی سپاه گفت: افراد نیروی دریایی سپاه در خلیج‌ فارس رعب و وحشت در دل ندارند و به‌طور دائم با قایق‌های 15 متری و هواپیماهای بدون سرنشین از ناوهای آمریکایی فیلم تهیه می‌کنند.
کد خبر: ۳۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 25 May 2015
تابناک بوشهر: عبدالرضا وجدیان صبح امروز در همایش روز مقاومت که در خورموج برگزار شد اظهار داشت: به‌ واسطه توکل بر خدا و توسل بر ائمه بچه‌های جبهه و جنگ در فتح خرمشهر موفق شدند.

وی افزود: امام (ره) فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد زیرا یک افقی را می‌دید که در آینده کسی نیاید ادعا کند که عوامل تأثیرگذار در آزادسازی خرمشهر چیز دیگری بود.

فرمانده تیپ موشکی 26 سلمان نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه در چند سال گذشته رژیم صهیونیستی همواره ادعا داشته که باوجود گنبد آهنین حریم هوایی این رژیم به‌هیچ‌وجه شکسته نخواهد شد، ادامه داد: شکسته شدن این سپر دفاعی در چندین مرحله توسط پهپادهای حزب‌الله این ادعا را بی‌اعتبار کرده است.

وجدیان خاطرنشان کرد: اگر رژیم جعلی صهیونیستی برای غلبه بر ترس ذاتی و به‌ اصطلاح امنیت خودش گنبد آهنین پوشالی و زنگار خورده دفاعی ساخته که البته ده‌ها بار رزمندگان حزب‌الله بدان نفوذ کرده‌اند، خداوند متعال حصن و پناهگاه گنبد طلایی امام هشتم را بر سراسر میهن عزیز اسلامی ما سایه‌افکن کرده تا مردم شیفته ولایت و امامت ایران اسلامی در کمال امنیت و آزادی، آسوده و مؤمنانه زندگی کنند.

وی با اشاره به اینکه کشور برادر و دوست عراق و سوریه تحت لوای گنبد طلایی ائمه اطهار قرار دارند، اضافه کرد: گنبد زنگار خورده به‌اصطلاح گنبد آهنین رژیم صهیونیستی کجا و گنبدهای طلایی غیرقابل نفوذ ائمه طاهرین که بر جان‌های شیعیان در کشورهای محور مقاومت سایه افکنده است کجا.

وجدیان تأکید کرد: دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هر چه تلاش کرده نتوانسته به این نظام لطمه وارد کند و چنانچه صدمه‌ای دیده‌ایم از درون بوده است.

امروز جمهوری اسلامی ایران قابل قیاس با سوم خرداد 61 نیست

فرمانده تیپ موشکی 26 سلمان نیروی دریایی سپاه یادآور شد: در سال 1361 سپاه و ارتش در زمان هشت سال دفاع مقدس حتی از چند متر سیم‌خاردار محروم بودند و امروز قابل قیاس با سوم خرداد سال 61 نیست.

وی افزود: امروز با دستان پرتوان و تلاش محققین و متخصصین وزارت دفاع، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران به توانایی و قدرت بسیار ارزشمند و ده‌ها برابری نسبت به ایام دفاع مقدس رسیده‌ایم.

تحریم‌ها بیشترین برکت را برای ما به ارمغان آورد

وجدیان با اشاره به اینکه تحریم‌ها بیشترین برکت را برای ما به ارمغان آورد، بیان داشت: به‌زعم کارشناسان نظامی غرب و شرق، تهاجم علیه کشور جمهوری اسلامی ایران با داشتن چنین توان و قدرت بازدارندگی دیوانگی محض است.

فرمانده تیپ موشکی 26 سلمان نیروی دریایی سپاه گفت: اگر کسی قصد جسارت و چشم طمع به خاک مقدس کشور ما داشته باشد قدر مسلم بدانند باقدرت مقابله می‌کنیم و نخستین پروازشان را آخرین پرواز خود بدانند. آمدن با آنهاست اما بازگشتی برای آنها وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به سخنان سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما بیش از آنکه برای صلح با آمریکایی‌ها سلاح تهیه‌ کرده باشیم، برای نبرد نهایی که نتیجه آن پیروزی خواهد بود سلاح تهیه‌ کرده‌ایم.

دائماً با هواپیماهای بدون سرنشین از ناوهای آمریکایی فیلم تهیه می‌کنیم

وجدیان ادامه داد: حضور ناو هواپیمابر آمریکا در خلیج‌ فارس برای ترساندن رژیم‎های جعلی و ساختگی مانند آل سعود در منطقه است زیرا بچه‌های ما رعب و وحشت در دل ندارند و به‌طور دائم با قایق‌های 15 متری و هواپیماهای بدون سرنشین از ناوها فیلم تهیه می‌کنند.

وی افزود: تمام رزمایش‌هایی که انجام می‌گیرد آمریکایی‌ها آنها را رصد می‌کنند و متوجه توان و قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده تیپ موشکی 26 سلمان نیروی دریایی سپاه با اشاره به رزمایش پیامبر (ص) در آخرین روزهای پایانی سال گذشته یادآور شد: این رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه را در آب‌های خلیج‌فارس نشان داد که طی آن ماکت یک ناو هواپیمابر آمریکا منهدم شد و ابهت توخالی آمریکایی زیر سؤال رفت.

امروز توان جمهوری اسلامی ده‌ها برابر زمان دفاع مقدس است

وی گفت: امروز توان جمهوری اسلامی ده‌ها برابر زمان دفاع مقدس است اگر مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا نسبت به آمریکایی‌های ملعون در منطقه و نیروهای فرامنطقه‌ای که برای کسب منافع بیشتر آمده‌اند فرمان دهند آمریکایی‌ها ضرب شست جمهوری اسلامی را به‌ واقع درک خواهند کرد تا جایی که راه  فرار برای آنها باقی نخواهد ماند.

فرمانده تیپ موشکی 26 سلمان نیروی دریایی سپاه ضمن تجلیل از رشادت‌های شهید صیاد شیرازی یادآور شد: صیاد شیرازی با آن عظمتی که داشت نمونه مالک اشتر زمان بود و تنها کسی بود که حضرت آقا بعد از شهادتش بر تابوتش بوسه زد زیرا وی سرباز مخلص خدایی بود.

در حماسه فتح خرمشهر بیش از 19 هزار عراقی اسیر شدند

وجدیان با اشاره به اینکه 200 عملیات کوچک و بزرگ در هشت سال دفاع مقدس صورت گرفت، یادآور شد: در عملیات فتح خرمشهر بیش از 19 هزار و 500 نفر از نیروهای عراقی توسط رزمندگان ما اسیر شدند.

در پایان نیز از سه خانواده شهید و پنج رزمنده دفاع مقدس توسط حوزه مقاومت الغدیر خورموج تجلیل شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار