معاون استاندار قزوین:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: هزینه درمان برای حادثه دیدگان انفجار گاز در شهر اقبالیه به صورت رایگان و تسهیلات بانکی برای بازسازی مجدد مسکن آن‌ها هم پرداخت شود.
کد خبر: ۳۸۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 06 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، صبح روز جمعه سیزدهم اسفند ماه سال جاری انفجار گاز در کوچه آقاسی خیابان رجایی شهر اقبالیه سه منزل مسکونی در خیابان این شهر را به صورت کامل تخریب کرده و پنج مصدوم برجای گذاشت.

در این خصوص علی‌ فرخ‌زاد معاون عمرانی استاندار قزوین، سید علی موسوی موینی فرماندار شهرستان قزوین، محمد گروسی مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری قزوین، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه و جمعی از مسؤولان ظهر امروز از محل انفجار گاز در شهر اقبالیه بازدید کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در جریان این بازدید اظهار داشت: براساس انفجار گاز پنج نفر از شهروندان مصدوم شده‌اند که متأسفانه دو نفر از این مصدومان دچار سوختگی شدید شده که یکی از آن‌ها در بیمارستان تهران و دیگری در بیمارستان قزوین بستری هستند.

علی‌ فرخ‌زاد افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه باید برای حادثه‌دیدگان محلی را برای اسکان در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: هزینه درمان برای این حادثه‌دیدگان به صورت رایگان و تسهیلات بانکی برای بازسازی مجدد مسکن آن‌ها پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: مردم باید با رعایت قوانین، ضوابط و معیارهای ایمنی از بروز این گونه حوادث جلوگیری کنند.

فرخ‌زاد خاطرنشان کرد: دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در ساعات اولیه این حادثه با تمام توان آماده شده‌ و به نحو احسن عمل کرده‌اند.

این مسؤول با تقدیر از دستگاه‌های مرتبط در امدادرسانی و کمک به خانواده‌های حادثه‌دیدگان به تشریح روند امدادرسانی مسؤولان شهری و استانی به مصدومان این حادثه پرداخت و یادآور شد: از ابتدای حادثه تمام امکانات خدماتی، بهداشتی و درمانی در اختیار مصدومان قرار گرفته تا شاید از عمق این حادثه ناگوار کاسته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار