به رسم ادب مراسم دیدار با خانواده شهید علی‌اکبر سلیمی در استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶ 07 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، به رسم ادب و با هدف زنده‌ نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران مراسم دیدار با خانواده شهدا در استان قزوین برگزار می‌شود.

ساسان کرمی مسؤول امور فرهنگی آستان مقدس امامزاده حسین(ع) شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به رسم ادب مراسم دیدار با خانواده معظم شهید علی‌اکبر سلیمی در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم دیدار با خانواده شهید علی‌اکبر سلیمی روز سه‌شنبه هفدهم اسفند ماه سال جاری ساعت هفت شب آغاز می‌شود و حرکت از مقابل مسجد لعل واقع در چهارراه منتظری شهر قزوین است.

مسؤول امور فرهنگی آستان مقدس امامزاده حسین(ع) شهر قزوین اضافه کرد: در این مراسم ضمن دیدار با خانواده شهید علی‌اکبر سلیمی زمزمه دعای توسل هم با نوای علی فرمانی از مداحان اهل‌‌بیت(ع) برگزار می‌شود.

کرمی تصریح کرد: همچنین در این دیدار مراسم خاطره‌گویی از این شهید بزرگوار از سوی خانواده شهید سلیمی هم برگزار می‌شود.

این مسؤول فرهنگی خاطرنشان کرد: مراسم دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به همت و تلاش آستان مقدس امامزاده حسین(ع) شهر قزوین، هیأت جان‌نثاران امام سجاد(ع) و هیأت ابن‌الرضا(ع) این شهر انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار