قائم‌مقام کمیته امداد قزوین:
قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین با اشاره به پیش رو بودن جشن نیکوکاری در سطح استان گفت: کمتر از 10 درصد کمک‌های مردمی از طریق خدمات الکترونیکی و اینترنتی واریز می‌شود که این عدد بسیار پایین است.
کد خبر: ۳۹۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 07 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، امیر خوش‌نیت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف فقرزدایی، کمک به محرومان و جامعه هدف تلاش می‌کند، اظهار داشت: یکی از اصول و ارزش‌های جامعه اسلامی قرار دادن الگوی مناسب و تشکیل مکتب علوی است که این مهم در سایه عمل به دستورات دین و ائمه‌اطهار(ع) محقق می‌شود.

وی افزود: کمک به نیازمندان یکی از مهم‌ترین اخلاق نیکو و پسندیده در جامعه است که می‌طلبد مردم در امر خداپسندانه احسان و نیکوکاری اهتمام ورزند تا شاهد ریشه‌کنی فقر در جامعه باشیم.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین گفت: امروز یکی از برنامه‌های مهم این نهاد ایجاد زمینه مناسب برای کمک به محرومان در آستانه نوروز است که این مهم با برپایی نمایشگاه‌ها و پایگاه‌های نیکوکاری محقق می‌شود.

خوش‌نیت یادآور شد: برگزاری جشن نیکوکاری یکی از برنامه‌هایی است که امسال با شعار «همدلی، شکوه مهربانی» برگزاری می‌شود تا گامی مهم در جهت کمک به مستمندان و محرومان برداشته شود که در این زمینه بیش از دو هزار پایگاه ثابت برای جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی در سطح شهر قزوین و شهرستان‌های استان برای این جشن باشکوه پیش‌بینی شده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه برپایی جشن نیکوکاری اهداف مختلفی را دنبال می‌کند، اضافه کرد: شناسایی خیران، اطلاع‌رسانی به عموم، نیازسنجی خانواده‌های نیازمند و غیره از اهداف برگزاری این جشن است که هر ساله صورت می‌گیرد.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین تصریح کرد: برگزاری جشن نیکوکاری از هجدهم تا بیستم اسفند ماه سال جاری بوده که در معابر عمومی، مصلاهای نماز جمعه و در مدارس این استان برگزار می‌شود تا آحاد مردم جامعه و از هر قشری بتوانند در این جشن شرکت کرده و با کمک‌های خود گامی در جهت ریشه‌کنی فقر در جامعه بردارند.

خوش‌نیت ادامه داد: کمتر از 10 درصد کمک‌های مردمی از طریق خدمات الکترونیکی و اینترنتی واریز می‌شود که این عدد بسیار پایین است و خیران و مردم نیکوکار می‌توانند از این طریق نسبت به پرداخت هدایای خود اهتمام ورزند.

وی افزود: هدایایی جمع‌آوری شده در بین نیازمندان و جامعه هدف در قالب سبد کالا، تهیه مسکن، جهیزیه، پوشاک و غیره توزیع می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار