با حضور مردم شهیدپرور
یادواره 220 شهید اسفند ماه قزوین و حومه با حضور مسؤولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در حسینیه امامزاده حسین(ع) شهر قزوین برگزار ‌شد.
کد خبر: ۳۹۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 11 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، یادواره 220 شهید اسفند ماه قزوین و حومه با حضور مسؤولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگردر حسینیه امامزاده حسین(ع) شهر قزوین برگزار ‌شد.

در این یادواره یاد و خاطره‌ شهدای اسفند ماه قزوین و حومه و همچنین والدین شهدا که طی اسفند ماه دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته شد.

امام جمعه شهر محمدیه در این مراسم با بیان اینکه شهدا با کمترین امکانات در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل مبارزه کردند، اظهار داشت: آن‌ها خالصانه بدون هیچ چشمداشتی جان خود را نثار کردند تا از آرمان‌های انقلاب اسلامی محافظت کنند.

حجت‌الاسلام سیدحسن موسوی‌‌موینی افزود: امروز امنیت و آرامش در کشور را مرهون جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهدا هستیم که می‌طلبد راه آن‌ها را قشرهای مختلف مردم با اقتدار ادامه دهند.

گفتنی است، شهدای اسفند ماه قزوین و حومه مربوط به عملیات‌‌های خیبر، بدر، والفجر 8 و والفجر 10 است که در این ماه‌ به شهادت رسیدند.

شرکت‌کنندگان پس از برگزاری یادواره بر مزار شهدای قزوین حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار