به منظور از تجلیل از خانواده‌ها
همایش خانوداه کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با حضور کارشناس مسائل خانواده از استان قم در مجتمع فرهنگی طلائیه برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴ 11 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، همایش خانوداه کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین به منظور تجلیل از خانواده‌ها و برگزاری کلاس‌های آگاه‌سازی، آسیب‌شناسی و مشاوره خانواده پاسداران با حضور فرمانده و مسؤول نمایندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین صبح امروز در مجتمع فرهنگی طلائیه برگزار شد.

محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در این همایش اظهار داشت: یکی از مسئله‌هایی که باید در خانواده‌ها به آن اهمیت داد، قرائت قرآن کریم و خواندن نماز اول وقت در منزل است که تأثیر بسزایی در زندگی روزمره دارد.

وی خاطرنشان کرد: سیره حضرت زینب کبری(س) نیاز جامعه است و این سبک زندگی می‌تواند راه کاری برای نجات و جلوگیری از انهدام خانواد‌ه‌ها باشد و از مهم‌ترین شاخصه‌های الگویی حضرت زینب(س) که برای نسل امروز هم قابل قیاس است، می‌توان به ایثار ایشان اشاره کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام محمد جواد زهرایی کارشناس مسائل خانواده از استان قم در این مراسم در خصوص جایگاه زن در خانواده و در استحکام زندگی خانوادگی اشاره و همچنین به رابطه والدین و فرزندان به ویژه حجاب دختران و زنان مطالبی را بیان کرد.

وی به مصداق‌های مهرورزی اشاره کرد و گفت: ابراز کلامی محبت، هدیه دادن، کمک کردن، قدردانی از زحمات، توجه به تغییرات ظاهری، زیبا صدا کردن و آسان‌گیری از جمله کارهایی است که مردان نسبت به زنان و مردان به زنان داشته باشند تا زندگی موفقی را شاهد بود.

زهرایی یادآور شد: بزرگان دینی بهترین و زیبا‌ترین کلمات با همسر و فرزندان خود صحبت و رفتار می‌کردند که می‌توانیم از آن‌ها الگو بگیریم.

گفتنی است در پایان جلسه از خانواده کارکنان با اهدا لوح و یک شاخه گل تقدیر به عمل آمد.

همچنین به فرزندان کارکنان هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار