با رأی اکثریت اعضای شورای شهر آبیک، علیرضا انصاری به عنوان گزینه جدید شهرداری این معرفی شد که فردا روی میز استاندار قزوین قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۹۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 12 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، با رأی اکثریت اعضای شورای شهر آبیک علیرضا انصاری شهردار فعلی خاکعلی از شهرهای شهرستان آبیک به عنوان سومین گزینه شهرداری آبیک حدود چهار سال اخیر معرفی شد که پس از صورت جلسه قطعی، فردا این گزینه، روی میز استاندار قزوین قرار می‌گیرد.

موسی محمدی رئیس شورای شهر آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: علی یحیی‌پور شهردار سابق و پیش از علیرضا امامقلیان، علیرضا انصاری شهردار فعلی شهر خاکعلی و غلامرضا شجاعی سرپرست شهرداری آبیک گزینه‌های شهرداری آبیک بودند.

وی افزود: امروز و با رأی‌گیری اعضای شورای شهر، علیرضا انصاری شهردار فعلی هر خاکعلی به عنوان شهردار پیشنهادی شهر آبیک معرفی و انتخاب شد.

این مسؤول ادامه داد: فردا پس از صورت جلسه قطعی شهردار پیشنهادی آبیک در شورای شهر، صورت جلسه آن به استانداری قزوین ارسال می‌شود.

رئیس شورای شهر آبیک اضافه کرد: 6 عضو شورای شهر آبیک به انصاری و دو عضو شورای شهر به شجاعی رأی دادند؛ این در حالی است که یکی از اعضای شورای شهر آبیک در رأی‌گیری شرکت نکرد.

محمدی با بیان اینکه حکم سرپرستی غلامرضا شجاعی تا 25 اسفند ماه به پایان می‌رسد، خاطرنشان کرد: تا زمان صدور حکم شهردار جدید شجاعی به عنوان سرپرست شهرداری ابقا شده و سرپرست جدید معرفی نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار