عضو شورای اسلامی شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های شهرداری قزوین است، گفت: پروژه حکم‌آباد از پروژه‌های نیمه‌تمام است و باید از بلاتکلیفی خارج شود.
کد خبر: ۳۹۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 14 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حکمت‌الله داودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های شهرداری قزوین است، اظهار داشت: پروژه حکم‌آباد از جمله این پروژه‌ها بوده که از کاربری هتل به مسکونی و تجاری تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه با ادامه ساخت و تکمیل پروژه حکم‌آباد، این پروژه از حالت بلاتکلیفی خارج می‌شود، افزود: شهرداری قزوین با قراردادی که با شرکت آتیه‌ساز منعقد می‌کند، این شرکت تا پایان سال جاری عملیات اجرایی آن را آغاز خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: مطلب بیان شده فرصت مناسبی برای شهرداری قزوین است و باید از آن استفاده کند.

احد چگینی عضو دیگر شورای اسلامی شهر قزوین هم در ادامه این جلسه ادامه داد: پروژه حکم‌آباد باید در کمیسیون تلفیق به دقت بررسی شود تا مشکلات امروز و آینده آن به دقت مورد ارزیابی قرار بگیرد سپس تصمیمات درست در احداث و تکمیل آن اتخاذ شود.

حسین غیاثوند رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین هم با بیان اینکه تمایل نداریم در کارهای شهرداری مانع ایجاد کنیم عنوان کرد: در برخی مواقع پروژه‌هایی به پیمانکار سپرده می‌شود که پس از مدتی پشیمان شده و رها می‌کند؛ به عنوان نمونه شرکت جهان در پروژه سعدالسلطنه بخش شیرین کار را قبول و سپس آن را رها کرده و اکنون شرکت آتیه‌ساز روی کار آمده است.

وی تصریح کرد: باید در انعقاد قرارداد با شرکت‌ها شرایطی را تعیین کرد تا آخر، پروژه‌ها با شهرداری قزوین باشد.

در این جلسه مطرح شد، شهرداری قزوین در احداث و تکمیل پروژه حکم‌آباد و بهره‌برداری از آن به صورت پیمانکاری و با شرایط تأمین مالی به صورت 50 درصد أخذ تسهیلات و مابقی املاک پیش فروش ساختمان اقدام می‌کند.

گفتنی است در این جلسه فرج‌الله فصیحی‌رامندی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از جمله شهلا عطایی، فاطمه اشدری، محمد خورشیدی، عباس ظاهری، حسین صلح‌جو و  سید کاظم مجابی هم حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار